اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 1.9 میلیارد تومان صورت گرفت

بهره‌برداری از پل روگذر سه راهی "حجاج" کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کرمان گفت: دومین پل روگذر دوربرگردان سه‌راهی حجاج با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پل روگذر سه راهی "حجاج" کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، ایرج رحمانی اظهار داشت: پروژه پل روگذر دوربرگردان سه‌راهی حجاج با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان از محل منابع شهرداری به مناسبت سال جدید و تأمین رفاه حال شهروندان به بهره‌برداری رسیده است.

 وی هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در امر عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک ذکر و بیان کرد: با انجام این اقدامات به دنبال جلب رضایت شهروندان هستیم.

همچنین  مسئول واحد اجرائیات و امور انتظامی شهرداری کرمان‌ گفت: بیش از 70 دست‌فروش و متکدی در ایام نوروز سال جاری از سطح شهر کرمان جمع‌آوری شدند.

رضا میرزایی با بیان اینکه در ایام نوروز سال جاری 40 متکدی از سطح شهر کرمان جمع آوری شدند، اظهار داشت: 60 درصد متکدیان جمع‌آوری شده اتباع بیگانه بودند که اکثر آنها کودک هستند.

وی با اشاره به اینکه کار جمع‌آوری متکدیان بر عهده‌ شهرداری است، افزود: متکدیان زیر 18 سال جمع‌آوری شده به مرکز بهزیستی واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی و متکدیان بالای 18 سال به اردوگاه متکدیان سرآسیاب فرستاده شدند.

میرزایی همچنین از جمع‌‌آوری 35 دست‌فروش در ایام نوروز سال جاری در شهر کرمان خبر داد و تصریح کرد: اکثر این دست‌فروشان از مجموعه بازار جمع‌آوری شدند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول