اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل:

اجرای پل روگذر آمل 10 درصد از برنامه جلوتر است

خبرگزاری فارس: شهردار آمل گفت: پل روگذر جانبازان 10 درصد از برنامه زمان‌بندی جلو‌تر است.

اجرای پل روگذر آمل 10 درصد از برنامه جلوتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل احمد امیرسلیمانی شب گذشته در سومین نشست مشترک ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر آمل با روسای شورایاران محلات که در مسجد موسی بن جعفر(ع) شهیدمحله آمل از شورایاران محلات به عنوان بازوی توانمند و چشم بینای شورای اسلامی شهر و شهرداری یاد کرد و گفت: از شورایاران محلات انتظار داریم که مسائل و مشکلات شهر را به ما منتقل کنند تا در اسرع وقت پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی افزود: من معتقدم که همین پیشنهادات و انعکاس مشکلات و معضلات می‌تواند به مدیران یادآوری ‌کند که باید تمام زوایای کار را در نظر بگیرند و از طریق شورایاران محلات به عمق جامعه نفوذ و از آنجا افکار عمومی و مطالبات برحق مردم را دریابند.

این مسئول عنوان کرد: بزرگ‌ترین پشتوانه برای مدیران بعد از رضایت خداوند، رضایت مردم است و برای این مهم نیاز به اعتمادسازی داریم و شورایاران محلات باید بستر این اعتماد را ایجاد کنند تا برای رسیدن به اهدافمان که همان ساختن شهری زیبا و آباد به همراه رفاه و آسایش شهروندان است موفق باشیم.

شهردار آمل ادامه داد: شهرداری‌ها در بدو تاسیس به امور جزیی مشغول بودند، اما امروزه با پیشرفت و توسعه جوامع بشری وظایف شهرداری گسترده شد و می‌توان به جرات گفت که در امور شهری امروز هیچ مسئله‌ای در شهرها مطرح نمی‌شود که شهرداری‌ها نقشی در آن نداشته باشند.

امیرسلیمانی با اشاره به اینکه روکش آسفالت محلات از دغدغه‌های شهروندان است، تصریح کرد: در سال 90 با هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر و نظرات کارشناسی کارشناسان این شهرداری مناطقی برای روکش آسفالت در نظر گرفته شد که کار روکش آسفالت آنها آغاز شد.

به گفته وی، در سه ماهه نخست سال آینده نیز روکش آسفالت محلات دیگر آمل آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تسریع عملیات اجرایی پل روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملی گفت: در احداث پل روگذر جانبازان نسبت به برنامه زمان‌بندی شده در حال حاضر 10 درصد جلو هستیم و در زمان مقرر بدون اتلاف وقت این پروژه افتتاح می‌شود.

شهردار آمل در پایان از شورایاران محلات درخواست کرد تا در این جلسات مشکلات و معضلات منطقه توسط شورایاران به صورت خاص و ویژه دیده شود تا برنامه‌ریزی‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری در همان منطقه متمرکز و نتیجه بهتری نیز  حاصل شود.

انتهای ‌پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول