اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان خبر داد

افتتاح روگذر بهشت تا پایان تیر ماه سال آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: زیرگذر پژوهش تا پایان سال افتتاح می‌شود و روگذر چهارراه بهشت نیز تا پایان تیر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح روگذر بهشت تا پایان تیر ماه سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان با اشاره به کاهش تخلفات رخ داده در سطح شهر همدان اظهار کرد: در 10 ماه گذشته 20 درصد کاهش در فوت و 74 درصد در کاهش تصادفات جرحی داشته‌ایم که رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی پلیس راهور در این کاهش دخیل بوده است.

وی گفت: بیشترین تخلفات در چهار مورد عبور از توقف ممنوع، عدم بستن کمربند ایمنی، عبور از چراغ قرمز و سرعت غیرمجاز بوده است که باید با فرهنگ‌سازی حل شود.

فرماندار همدان با تأکید بر نرده‌کشی بلوار ارتش عنوان کرد: با توجه به اینکه بلوار ارتش بیشترین فراوانی تصادفات را داراست، مصوب شد که نرده‌کشی در این مکان ایجاد شود تا کاهش تصادف ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ سرعتکاه در بلوار باغ بهشت نیز مدنظر قرار دارد اما اگر در مکانی بدون تصویب شدن در شورای ترافیک سرعت‌کاهی ایجاد شده و مشکلاتی را منجر شود، خود باید پاسخگو باشند به همین علت باید در ابتدا مصوبه را بگیرد.

وی یادآور شد: ترافیک و مشکلاتی که در شهر ماشین وجود دارد اگر در طرح جامع بازنگری دیده نشده است، باید مورد بازنگری صورت گیرد تا مشکلات موجود حل و فصل شود.

قهرمانی‌مطلق در خصوص تسهیل شدن پل‌های مکانیزه نیز بیان داشت: در سه ماهه نخست سال آینده هفت پل مکانیزه می‌شود و مابقی نیز تا پایان سال آینده به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه در فصل بهار سال آینده مرکز کنترل ترافیک همدان افتتاح می‌شود، افزود: دوربین‌های کنترل ترافیک نیز در برخی نقاط ترافیکی نصب شده که ترافیک سطح شهر را مد نظر قرار می‌دهند.

فرماندار همدان با تشکر از شهرداری برای ایجاد روگذر و زیرگذر در سطح شهر همدان، ابراز داشت: پل رسالت در موجب تسهیل در روان‌سازی شده و زیرگذر پژوهش نیز تا پایان سال افتتاح می‌شود و روگذر چهارراه بهشت نیز تا پایان تیر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به لزوم آسفالت‌ریزی در بلوار فرودگاه تأکید کرد و گفت: ورودی و خروجی بلوار فرودگاه نیازمند آسفالت است و پلیس راهور نیز در ورودی شهر تنها به تذکر بسنده کند تا مسافران در ورود به شهر با جریمه مواجه نشوند.

قهرمانی‌مطلق طرح دوچرخه‌سواری را مناسب دانست و گفت: این طرح باید با جزئیات در کمیته تخصصی بررسی شود تا اعمال تغییرات در این کمیته صورت گیرد و مسیرهای لازم برای این طرح مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت CNG متعلق به بخش خصوصی است، ابراز داشت: این جایگاه‌ها با وجود اینکه هزینه سوخت را از مردم نقدی دریافت می‌کنند اما حق دولت را پرداخت نمی‌کنند به طوری که میلیاردی به دولت بدهکارند.

فرماندار همدان، شهرستان همدان را از شهرهای برخوردار از جایگاه سوخت CNG دانست و گفت: با توجه به اینکه نوروز در راه است، جایگاه‌های سوخت باید سرویس دهی مناسبی را در این ایام داشته باشند، وگرنه اعمال قانون می‌شوند.

وی با اشاره به انسداد خیابان‌های بوعلی و اکباتان خاطرنشان کرد: از 15 فروردین ماه اجرای کامل انسداد این دو خیابان انجام می‌شود از حالت نقص خارج می‌شود.

قهرمانی‌مطلق در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس نهم از آمادگی شهرستان همدان برای حضور بی دغدغه مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: 227 شعبه اخذ رأی در شهرستان همدان فعال است که از پنج‌شنبه چهارم اسفند ماه نیز تبلیغات کاندیداها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه کاندیداها در سطح شهر همدان می توانند چهار ستاد داشته باشند، افزود: در شهرهای جورقان، قهاوند و مریانج نیز نامزدها می‌توانند ستادهای فرعی را ایجاد کنند اما دیگر بیش از این چند مورد مجاز به ایجاد ستاد نیستند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول