اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین شهرستان کشور

نمایندگی اتاق بازرگانی نیشابور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایندگی اتاق بازرگانی نیشابور با حضور سبحانی‌نیا نماینده این شهرستان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

نمایندگی اتاق بازرگانی نیشابور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمد رفیقیان رئیس انجمن مدیران صنایع نیشابور در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: دفاتر اتاق بازرگانی در کشور فقط در مراکز استان هستند و نیشابور اولین شهرستان کشور است که اتاق بازرگانی در آن افتتاح شده است.

رئیس انجمن مدیران صنایع نیشابور افزود: از این پس برای صادر کردن تمام کارت‌های بازرگانی در خود نیشابور پرونده تشکیل و کارت نیز تحویل داده می‌شود.

وی اظهار داشت: تمدید سالانه کارت‌ها نیز از این پس در خود شهرستان انجام می‌گیرد و نیازی به رفتن به مشهد نیست.

رئیس انجمن مدیران صنایع نیشابور با اشاره به اینکه نیشابور دارای استعدادهای صنعتی و بازرگانی فراوانی بوده و این شهر قطب دوم صنعت استان است، خاطرنشان کرد: افتتاح دفتر بازرگانی یک امر ضروری و لازم برای نیشابور بود.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: هر چقدر در حمایت از تولید و تلاش‌های اقتصادی سالم موفق باشیم به بقای خود و رفاه و آسایش جامعه کمک کرده‌ایم.

رئیس انجمن مدیران صنایع نیشابور بستر کار و تولید را آماده و مناسب ارزیابی کرد و گفت: برای استفاده از این موقعیت به وجود آمده باید همه دستگاه‌های مختلف اجرایی خود را متعهد به روان‌سازی و تسهیل امور و رفع موانع موجود بر سر راه تولید بدانند.

این کارآفرین نیشابوری بیان داشت: بخش خصوصی نیازمند بستر مناسبی است که توسط دولت‌مردان ساخته می‌شود.

رفیقیان تصریح کرد: هر چه میزان امنیت و ثبات بیشتر باشد ریسک‌های سرمایه‌گذاری کم‌تر و رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود.

وی گفت: ایجاد هماهنگی بین دولت و سرمایه‌گذار و درک نیازهای دو طرف و اطلاع درست از خواسته‌ها و مشکلات آنان کلید اصلی رفع بسیاری از مشکلات است.

رئیس انجمن مدیران صنایع نیشابور اضافه کرد: در شهرستان نیشابور، 200 فعال اقتصادی دارای کارت بازرگانی و 400 واحد صنعتی در آن فعال هستند و خلأ اتاق بازرگانی بسیار مشهود بود.

وی پنج نفر اعضای هیئت اجرایی نمایندگی اتاق بازرگانی نیشابور را محمد رفیقیان، هائدی، دکتر ناصری، حسین محمدیان و نصیرایی معرفی کرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول