اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

اتاق بازرگانی اصفهان 4 هزار عضو دارد / بزرگترین قطب اقتصادی کشور در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در حال حاضر اتاق بازرگانی اصفهان دارای 4 هزار عضو و هشت کمیسیون است.

اتاق بازرگانی اصفهان 4 هزار عضو دارد / بزرگترین قطب اقتصادی کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان خسرو کسائیان ظهر امروز در نشست روسای کمیسیون‌های اتاق بازرگانی با اصحاب رسانه با بیان اینکه پس از جدایی کرج از تهران، استان اصفهان به بزرگ‌ترین قطب صنعتی و اقتصادی کشور تبدیل شده است، اظهار داشت: اصفهان به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم  از دیر باز محور استراتژیک برای حمل و نقل و مبادلات کالا به شمار می‌رفته و امروز نیز میراث دار تجارب صنعت و تجارت گذشتگان است و کالاهای بسیاری از این استان به اروپا صادر می‌شود.

وی افزود: در چنین شرایطی اتاق بازرگانی سعی کرده از این فضای صنعتی و وجود صنعتگران نمونه در استان بیشترین استفاده را ببرد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر اتاق بازرگانی اصفهان دارای چهار هزار عضو و هشت کمیسیون است، ادامه داد: اعضای هیئت نمایندگان در کمیسیون‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و با استفاده از تجربه‌های خود راهکارهای اساسی به اتاق بازرگانی اصفهان و اتاق ایران ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگو در اتاق بازرگانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: شورای گفت‌وگوی اتاق بازرگانی در برنامه پنجم توسعه محرز شده که بسیاری از مسائل مربوط به بازرگانان و فعالان اقتصادی در این شورا قابل بحث است و قدرت اجرایی اتاق‌های بازرگانی را برای مشورت بیشتر می‌کند.

کسائیان در پاسخ به این سوال که انتخاب یک نفر از اتاق اصفهان در اتاق ایران چه مزایایی را برای این اتاق دارد، گفت: پس از  40سال یکی از اعضای اتاق بازرگانی در اتاق ایران به عنوان نماینده حضور دارد که این امر نقش مهمی در برقراری ارتباط اتاق اصفهان با اتاق ایران دارد.

وی همچنین با اشاره به بررسی مجدد قانون کسب و کار گفت: این قانون دو ماه آینده به مجلس ارائه می‌شود که متضمن حفظ بهتر کارگر، کارفرمایان و ایجاد شرایط بهتر برای سرمایه گذاری و کسب و کار است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان یادآور شد: در صورتی که این قانون عملیاتی شود و به مرحله اجرایی رسد مسئولیت اتاق‌های بازرگانی در سراسر کشور گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول