اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر:

هر جا خط شهادت باشد امت همان مسیر را انتخاب می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر گفت: هرکجا خط شهادت، ایثار و فداکاری اعلام شود، امت همان مسیر را انتخاب می‌کند.

هر جا خط شهادت باشد امت همان مسیر را انتخاب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، اکبر شالچی‌زاده بعدازظهر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: مهم‌ترین عواملی که در آموزه‌های دینی ما بر آن تاکید و تصریح شده، طرد انگیزه‌های غیرالهی، داشتن اخلاص، مبارزه با هوای نفسانی، ارتباط با خدا، تعقل، تفکر و پرهیز از احساسات و از همه مهم‌تر ایستادگی بر مسیر حق از لوازم دستیابی به بصیرت است.

وی افزود: شهدا به ما آموختند که ما می‌توانیم روی پای خود ایستاده و به دور از هر وابستگی استقلال خود را به جهانیان ثابت کنیم.

شالچی‌زاده تاکید کرد: امروز نیز جوانان باور کرده‌اند که به برکت خون شهیدان می‌توانند در همه زمینه‌ها موفق بوده و این خودباوری را مدیون شهدا هستیم.

فرمانده سپاه آذرشهر، بسیجی را بازوی پرتوان و مخلص ولایت نامید و تصریح کرد: فرزندان بسیجی روح‌الله در تمام صحنه‌های انقلاب با حضور موثر و پربرکت خود توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی‌ کرده و ثابت کردند که همواره سرباز پاکباز ولایت بوده و هستند.

وی، هوشیاری و بصیرت بسیجیان را از لوازم ضروری شرایط کنونی خواند و افزود: بسیجی مطیع ولایت و رهبری است و تا جان در بدن دارد از اهداف امام راحل و شهدای والامقام با تبعیت از ولایت پاسداری خواهد کرد.

فرمانده سپاه آذرشهر اظهار کرد: پیشرفت و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدیون خون شهدا هستیم از این‌رو گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت یاد شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به‌خصوص مسئولان است.

وی، شهدای گمنام را نمادی از شهیدانی دانست که جانشان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و بر عهد و پیمان خود تا پای جان ایستادند.

شالچی‌زاده خاطرنشان کرد: هرکجا خط شهادت، ایثار و فداکاری اعلام شود، امت همان مسیر را انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول