اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس هشتم:

سرمایه‌گذاران نیازمند حمایت هستند/رسوب سرمایه‌های مردم در بانک‌های قم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس هشتم گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران قمی وظیفه مسئولان است و همان طور که از لحاظ مادی از سرمایه‌گذار حمایت می‌شود باید صاحبان سرمایه‌ مورد حمایت معنوی قرار بگیرند.

سرمایه‌گذاران نیازمند حمایت هستند/رسوب سرمایه‌های مردم در بانک‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام علی بنایی ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین خط تولید دوچرخه الکترونیکی در شهرک صنعتی شکوهیه قم اظهار داشت: وظیفه مسئولان دولتی حمایت از سرمایه‌گذارانی است که قصد دارند در قم سرمایه‌گذاری کنند همچنین باید شرایطی فراهم کرد تا سرمایه‌گذاران نسبت به سرمایه‌گذاری در قم علاقه پیدا کنند.

وی ادامه داد: فردی که با توجه به فضای تحریم اقدام به تولید می‌کند از توانمندی بالایی برخوردار است.

بنایی با بیان اینکه استان قم ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد گفت: همان‌طور که لازم است از سرمایه ایرانی و ملی در زمینه تولید حمایت شود باید از سرمایه و ظرفیت‌های بومی نیز حمایت صورت گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس هشتم عنوان داشت: رسوب سرمایه در بانک‌های قم بسیار بالا است و قم در این زمینه در کشور پیشتاز است و این در حالی است که بانک‌ها باید سرمایه خود را در استان به کار ببندند.

وی گفت: حمایت از سرمایه‌گذار قمی وظیفه مسئولان است و همان‌طور که از لحاظ مادی از سرمایه‌گذار حمایت می‌شود باید حمایت معنوی نیز از سرمایه‌گذار صورت گیرد.

بنایی به حمایت از سرمایه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: سرمایه‌های اجتماعی در قم بیش از سایر استان‌های کشور است چرا که رئیس مجلس هشتم از قم انتخاب شد و این امر توانست پیشرفت‌های مطلوبی در قم حاصل کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول