اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

بانک‌ها به فکر ایجاد شعب در مراکز بخش‌های بویراحمد باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: به دلیل توسعه بخش‌های شهرستان بویراحمد در همه زمینه‌ها و نیاز مبرم مردم، بانک‌ها به فکر ایجاد شعب در مراکز بخش‌های بویراحمد باشند.

بانک‌ها به فکر ایجاد شعب در مراکز بخش‌های بویراحمد باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد اظهار کرد: مردم این شهر طی مراجعات و مکاتبات گسترده نارضایتی خود را از اجرای پروژه بلوار کشاورز اعلام کرده‌اند که ضروری است اداره آب و فاضلاب و شهرداری با تعامل و همکاری نسبت به حل این مشکل سریعا اقدام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: دستگاه‌ها موظف هستند با جذب اعتبارات در مسیر قانونی حرکت کنند و در صورت برگشت هرگونه اعتباری، مدیران دستگاه باید پاسخگو باشند و قطعا این موضوع در تخصیص بودجه سال آینده آن دستگاه تاثیرگذار است.

مقام ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد در ادامه به اجرای طرح بیمه روستایی اشاره کرد و گفت: تاکنون در بخش مرکزی این شهرستان هزار و 500 خانوار، در بخش مارگون 400 خانوار، در بخش لوداب 350 خانوار و در بخش کبکیان 150 خانوار زیر پوشش بیمه روستایی قرار گرفته‌اند که با توجه به اهمیت موضوع ضروری است بخشداران و دهیاران در خصوص آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی اهمیت این طرح تلاش کنند.

وی به ضرورت نصب دکل جی‌سی‌ام در مناطق روستایی سیلاب کلوار اشاره کرد و گفت: شرکت مخابرات باید نسبت به رفع نقص و اختلال در شبکه تلفن همراه در سطح این شهرستان نیز اقدام کند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه از ضرورت استقرار شعب بانک‌ها در مراکز بخش‌های این شهرستان سخن به میان آورد و گفت: به دلیل توسعه بخش‌های شهرستان بویراحمد در همه زمینه‌ها و نیاز مبرم مردم، بانک‌ها به فکر ایجاد شعب در مراکز بخش‌های بویراحمد باشند.

الفونه هوشمندسازی مدارس را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در نظام آموزشی معرفی کرد و گفت: هرکدام از دستگاه‌های دولتی این شهرستان موظف شده‌اند از محل اعتبارات خود حداقل یک مدرسه را هوشمند کنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول