اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گلستان:

خیرین مدرسه‌ساز مصادیق عمل صالح در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: یکی از بهترین مصادیق عمل صالح، کاری است که خیرین مدرسه‌ساز انجام می‎دهند.

خیرین مدرسه‌ساز مصادیق عمل صالح در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان که ظهر امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: خیرین مؤمن باید هوشیار باشند و بر اساس نیازسنجی جامعه، کمبودها را برطرف کنند و حتی درمان بیماری‎های صعب‎العلاج، ساخت مسجد و کتابخانه‎ها با مساعدت خیرین انجام می‎شود.

وی با بیان اینکه عمل صالح جایگاه انسان‎ها را ارتقا می‎بخشد اذعان کرد: عمل صالح فقط به ساخت مسجد و کتابخانه نیست بلکه کمک به اشتغال جوانان نیز قطعا جزو اعمال صالح شمرده می‎شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطر نشان کرد: سرمایه عمر سرمایه‎ای ارزشمند برای انسان است که لحظه به لحظه خرج می‎شود که قطعا باید بازدهی داشته باشد که این مسئله‎ای روشن است که نیاز به دلیل و برهان ندارد.

نورمفیدی بیان داشت: بعضی انسان‎ها سرمایه عمر خویش را می‎دهند و مال به دست می‎آورند و برخی قدرت و مقام کسب می‎کنند که حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه می‎فرماید رنجی بالاتر از این وجود ندارد که فردی یک عمر زحمت بکشد، مال و مقام به دست آورد و خودش نیز نتواند از آن استفاده کند.

وی یادآور شد: قرآن دو نشانه مهم بیان می‎کند که یکی رابطه خوب با خدا و دیگری رابطه خوب با مردم، که داشتن رابطه خوب با مردم در نتیجه رابطه خوب با خدا به دست می‌آید.

این جشنواره با حضور حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، ممبینی رئیس گروه فناوران اطلاعات و نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور، صالحی مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، استاندار گلستان، فرمانداران شهرستان‌های استان گلستان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی در گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول