اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از تولید ملی

لوح تقدیر ملی به دستگاه برتر کشور اهدا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تحول اداری معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: دستگاهی که در بخش حمایت از تولید ملی و افکار و اندیشه‌های داخلی بهترین بهره‌وری را داشته باشد به عنوان دستگاه برتر معرفی می‌شود.

لوح تقدیر ملی به دستگاه برتر کشور اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران احمد بزرگیان ظهر امروز در هشتمین جشنواره نظام مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این شهرستان اظهار کرد: مشارکت در تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات مهم‌‌ترین بخش‌های نظام پیشنهادات است.

مشارکت در همه مراحل تدوین و اجرای تصمیم باید وجود داشته باشد

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بیان داشت: توجه به موضوع مشارکت در همه دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد تا زمینه پیشرفت هر چه بیشتر در اجرای برنامه‌ها فراهم شود.

بزرگیان افزود: تجزیه و تحلیل مشارکت‌ها و تقسیم مسئولیت‌ها نقش اساسی در موفقیت در امور مختلف دارد و مشارکت در مراحل مختلف اجرای برنامه‌ها موفقیت بیشتری در انجام امور حاصل می‌کند.

وی یادآور شد: در هر سه مرحله تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات باید مشارکت وجود داشته باشد اما نوع و میزان مشارکت در هر مرحله باید متناسب با ویژگی‌های آن مرحله باشد.

بزرگیان با اشاره به برگزاری نهمین همایش ملی نظام مشارکت در کشور ابراز داشت: جلسه سیاست‌گذاری برگزاری سومین جشنواره برترین دستگاه‌های اداری تشکیل شد و برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره در حال انجام است.

اجرای نظام پیشنهادات محور مهم انتخاب دستگاه برتر در جشنواره شهیدرجایی است

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور عنوان داشت: امسال یکی از محورهای مهم و مورد توجه انتخاب برترین دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی، برترین دستگاه در اجرای نظام پیشنهادات است.

بزرگیان با بیان اینکه رعایت فاکتورهای لازم برای اجرای نظام پیشنهادات در هر دستگاه مورد تأکید است، یادآور شد: اطلاعاتی از دستگاه‌ها گرفته شده است و بر اساس این اطلاعات دستگاه برتر معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید با بررسی پیشنهادات ارائه شده، پیشنهادات مورد تصویب را انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را اجرایی کنند.

بزرگیان یکی از راه‌های مهم و مؤثر برای کیفی‌سازی پیشنهادات را کار گروهی دانست و ابراز داشت: کار گروهی سبب زائش و ایجاد فکر و اندیشه برای اعضا می‌شود.

وی تشکیل گروه‌ها، آموزش علمی و عملی گروه‌ها را در ایجاد تضارب اندیشه‌ها مؤثر عنوان کرد و از مسئولان اجرایی نظام پیشنهادات شرکت نفت و گاز گچساران خواست تا زمینه لازم را برای فعالیت گروه‌های مشارکت در این شرکت فراهم کنند.

برترین ایده در نظام پیشنهادات معرفی می‌شود

معاون تحول اداری معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بیان داشت: در سال 91 برترین ایده به عنوان ایده برتر که دارای بیشترین سود و صرفه اقتصادی در بخش کار، تولید و اداری باشد، تجلیل می‌شود و از دست رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت می‌کند.

بزرگیان تقدیر از دستگاه‌های حامی تولیدات ملی و تقویت کار و سرمایه ایرانی را به عنوان برنامه دیگر در دست اجرا در سال 91 عنوان کرد و افزود: امسال شعار مقام معظم رهبری را به عنوان یک محور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر دستگاهی که در بخش حمایت از تولید ملی و حمایت از صنعت، افکار و اندیشه‌های داخلی بهترین و بیشترین استفاده و بهره‌وری را داشته باشد به عنوان دستگاه برتر معرفی شده و لوح تقدیر دریافت می‌کند.

بزرگیان مستندسازی در نظام پیشنهادات را مهم دانست و گفت: مسئولان اجرایی نظام پیشنهادات با مشورت و برنامه‌ریزی در راستای کیفی‌سازی و تقویت این نظام گام‌های مهم و اساسی بردارند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول