اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه:

طرح تحول اداری جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه گفت: طرح تحول اداری در دستگاه‏های اجرایی باید جدی گرفته شود.

طرح تحول اداری جدی گرفته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان، با حضور تعدادی از کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان دوره آموزشی چهار روزه «تحول و نوآوری» در این شرکت برگزار شد.
عباس‏علی طالبی مدرس این دوره، تغییر در ساختار و فناوری در افراد را از انواع تغییرات در سازمان‏ها نام برد و افزود: عدم استفاده از رویکردهای علمی و بهره‏گیری از تجارب و شیوه مدیریتی فرد محورانه از عمده مشکلات جاری در ساختار اداری ماست.
طالبی برنامه تحول در نظام‏های مدیریتی، ساختار و تشکیلاتی دولت، منطقی ساختن اندازه دولت، تحول در نظام‏های استخدامی، برنامه‏های آموزشی و بهسازی نیروهای انسانی، برنامه اصلاح فرآیندها و روش‏های انجام کار و توسعه فناوری اداری و برنامه ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری را از هفت برنامه اصلی ایجاد تحول در نظام اداری ایران برشمرد.
وی انطباق توانمندی‏ها و قابلیت‏های نظام اداری با نقش واقعی یک دولت مطلوب و ایده‏آل را از اهداف کلی تحول اداری دانست.
این مدرس اظهار داشت: ایجاد محیط مناسب برای رشد کرامت انسانی و فضایل اخلاقی، افزایش رضایت‏مندی ارباب رجوع و نهادینه کردن عدالت و شایسته سالاری در نظام اداری و مدیریتی کارآمد مقتدر و پاسخگو می‏تواند از اهداف اختصاصی تحول اداری باشد.
همچنین وی مطالبی در خصوص آسیب‏شناسی تغییر در سازمان، گام‏های ضروری برای ایجاد تغییر و انواع تغییر و نقش مدیران بیان کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول