اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

ضرورت تحول در نظام اداری کشور

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: تحول در نظام اداری بسته کشور برای تحقق عدالت در جامعه ضروری است.

ضرورت تحول در نظام اداری کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف نجفی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه جلوه خدمت استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه ارائه خدمات عادلانه به مردم و توسعه متوازن کارهای زیادی انجام شده و این همان رویکرد اسلام است که در نظام جمهوری اسلامی به آن تاکید شده است.
وی ادامه داد: در طول دولت‌های مختلف پس از انقلاب خدمات‌رسانی به مردم و نقاط محروم مورد توجه بوده و این امر در زمان دولت نهم و دهم برجسته‌تر بوده است.
نجفی اظهار کرد: دولت‌ها در شرایط کنونی اصل توسعه را مورد توجه قرار داده‌اند و توسعه در بخش‌های مختلف با توجه به سیاست کشورها مورد تاکید بوده است.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: دولت نهم و دهم در زمینه توسعه همه جانبه، خدمات زیادی داشته و همین رویکرد عدالت‌محور دولت مورد توجه مردم در زمان انتخابات قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه عدالت در نظام اسلامی بیان کرد: عدالت به‌عنوان یک رویکرد اساسی مورد توجه نظام است و در صدر اسلام نیز شاهد توجه به این اصل بوده‌ایم.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته عدالت کامل محقق نشده و دولت و مجلس در این راستا تلاش و برنامه‌ریزی دارند.
نجفی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه توسعه عدالت یادآور شد: مسکن مهر و تلاش دولت برای واگذاری به بخش غیر دولتی در این راستا صورت گرفته و باید تلاش کرد تا عدالت در زندگی مردم احساس شود.
وی گفت: تحول در نظام اداری بسته برای تحقق عدالت در جامعه ضروری است و باید شاهد تغییراتی در زمینه اقتصادی و اداری همانند نظام سیاسی باشیم.
 انتهای پیام/ح20


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول