اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی:

تحقق دولت الکترونیک از برنامه‌های تحول اداری است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تحقق دولت الکترونیک را یکی از 10 برنامه تحول اداری در کشور است.

تحقق دولت الکترونیک از برنامه‌های تحول اداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد طالبی امروز در مراسم افتتاح سیستم شبکه فیبر نوری دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: تحقق دولت الکترونیک مستلزم برنامه‌ریزی و نگاه عمیقی است و در غیر این صورت توفیقی در این زمینه حاصل نمی‌شود.
وی با تاکید بر رفع موانع پیش روی سرعت فناوری اطلاعات و ارتباطات افزود: در این راستا همچنین باید کارکنان ادارات و سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم با امکانات الکترونیکی فراهم شده و چگونگی استفاده از آن را آشنا کرده و آموزش داد که این امر نقش مهمی در توسعه دولت الکترونیک و موفقیت آن دارد.
طالبی با بیان اینکه دولت 10 برنامه تحول اداری را تدوین کرده که دولت الکترونیک یکی از این موارد است گفت: با به کارگیری امکانات و تکنولوژی‌های روز دنیا، ارائه خدمات بهتر و راحت‌تر به مردم استان هدفگذاری شده است و افتتاح ویدئو کنفرانس، دروازه تحقق دولت الکترونیک به شمار می‌آید.
این مسئول با اشاره به الکترونیکی شدن شهر ماکو تصریح کرد: این شهر به‌عنوان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده و در زمان حاضر زیرساخت‌های لازم برای تحقق آن فراهم می‌‌شود.
وی با اشاره به مزایای این طرح گفت: با افتتاح سیستم شبکه فیبرنوری دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری‌ها سفر‌های بین شهری غیر ضروری مدیران کاهش می‌یابد و مدیران و مسئولان با جلسات و نشست‌های خود را با استاندار و معاونان استاندار را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌کنند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری آذربایجان غربی نیز در ادامه این مراسم گفت: سیستم شبکه فیبر نوری با 20 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده و از نظر ارتباطات یکی از پرسرعت‌ترین سیستم‌های مخابراتی در کشور است.
علیرضا سهندی با اشاره به کاهش چشمگیر هزینه‌های اداری در این سیستم الکترونیکی، افزود: این سیستم اولین گام برای تحقق دولت الکترونیک است و گام‌های بعدی در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک محقق می‌شود.
شایان ذکر است در این مراسم سیستم شبه فیبر نوری 17 فرمانداری به صورت ارتباط زنده و ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول