اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مناطق گردشگری آذربایجان‌غربی انجام شد

جمع آوری 386 آلاچیق در راستای ایجاد امنیت اخلاقی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی 386 آلاچیق در محیط‌های گردشگری آذربایجان‌غربی جمع‌آوری شد.

جمع آوری 386 آلاچیق در راستای ایجاد امنیت اخلاقی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد اظهار داشت: طرح امنیت اخلاقی توسط پلیس امنیت اخلاقی استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش احساس امنیت اخلاقی، مقابله با هنجارشکنی، بسترزدایی و پیشگیری از بروز ناهنجاری‌های اخلاقی و ترویج  قانون‌مداری به مرحله اجرا گذاشته شده است.

جدیدی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح با بدپوشش‌ها و مزاحمان نوامیس مردم که امنیت اخلاقی را زیر سؤال می‌برند برخورد می‌شود افزود: این طرح تا زمانی که امنیت اخلاقی و اجتماعی در شهر حاکم شود به مرحله اجرا در می‌آید و پلیس امنیت اخلاقی به هیچ عنوان از اجرای این طرح و برخورد با مخلان نظم و امنیت کوتاه نمی‌آید.

جدیدی با بیان اینکه این طرح در تمام شهرهای استان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: در این راستا با افرادی که در ملأ عام اقدام به ایجاد مزاحمت کرده و یا با استفاده از البسه مغایر با شئونات اسلامی و دارا بودن این لباس‌ها به عکس‌های مبتذل، آرم‌ها و علایم گروه‌های منحرف و خلاف عفت عمومی در جامعه ظاهر شوند در سه مرحله شامل تذکر لسانی، اخذ تعهد کتبی و معرفی به مرجع قضایی برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در این راستا صنوف نیز مورد توجه قرار دارند اظهار داشت: در این زمینه با صنوفی که اقدام به فراهم کردن زمینه‌های غیراخلاقی در صنف خود می‌کنند برخورد می‌شود.

جدیدی با بیان اینکه در برخی از موارد این صنوف سبب اشاعه فرهنگ مبتذل در بین جوانان می‌شوند، تصریح کرد: با قاطعیت لازم 386 مورد آلاچیق و واحدهای صنفی متخلف یا غیرمجاز در این زمینه جمع‌آوری و پلمب شده‌اند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول