اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 ماه گذشته

115 معتاد در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: گفت: در مدت 2 ماه گذشته 115 معتاد در آذربایجان‌غربی دستگیر و وارد چرخه درمان شدند.

115 معتاد در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اعلام این خبر، اظهار داشت: با اجرای طرح‌های مختلف در زمینه مبارزه با مواد مخدر در دو ماه گذشته 115 نفر معتاد در آذربایجان‌غربی دستگیر شده و  وارد چرخه درمان شده‌اند.

علی جدیدی تصریح کرد: این افراد تاکنون برای درمان در مراکز درمانی اقدام نکرده و وارد چرخه درمان نشده بودند.

وی از دستگیری 266 نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده و نگهدارنده مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: در دو ماه گذشته 15 کیلو و 187 گرم تریاک، 19کیلو و 137 گرم هروئین، 947 گرم حشیش و 545 کیلو و 197 گرم سایر مواد مخدر در استان کشف شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با تاکید بر آسیب‌شناسی در این زمینه اظهار داشت: باید آسیب‌های ناشی از قاچاق و مصرف مواد مخدر شناسانده شده و راهبردهای کاربردی کاهش آسیب‌ها ارائه شود.

جدیدی با بیان اینکه کشورهای مستکبر جهان با ترویج سازمان‌یافته خشونت، تروریسم، مشروبات الکلی و مواد مخدر می‌خواهند نظام اسلامی را از بین ببرند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی پویا و پاینده است که با تمامی وجود در مقابل ظالمان ایستاده و بینی آنها را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به درگیری‌های مناطق مرزی آذربایجان‌غربی با گروهک‌های تروریستی گفت: با عملکرد خود و پشتیبانی مردم ایران اسلامی به دشمنان نشان خواهیم داد که خواب ضربه‌زدن به نظام اسلامی را هم نمی‌توانند ببینند.

جدیدی نیروی انتظامی را به همگرایی بیشتر با مردم و دیگر دستگاه‌ها دعوت کرد و افزود: مهمترین سرمایه ما در توسعه امنیت ایران اسلامی، مردم غیور و شهیدپرور ماست.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول