اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

دستگیری 3 تنباکوکار غیر مجاز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی دو کارگاه تولید توتون و تنباکوی معسل با جعبه‌های جعلی در محدوده شرق اصفهان و دستگیری سه نفر از عوامل اصلی تولید کننده آن خبر داد.

دستگیری 3 تنباکوکار غیر مجاز

سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از شناسایی و پلمپ دو کارگاه تولید و توزیع توتون و تنباکوی غیر مجاز در محدوده شرق اصفهان خبر داد و گفت: مأموران پلیس اصفهان پس از گزارش‌های رسیده از وجود چنین کارگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی عوامل کارگاه غیر مجاز تولید توتون و تنباکو در شرق اصفهان شدند.

وی افزود: این کارگاه در محیط بسیار نامناسب و با استفاده از جعبه های تقلبی و با نام جعلی اقدام به تولید توتون و تنباکوی غیر مجاز کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: در این کارگاه از مواد نامرغوب و کپک زده استفاده و پس از خشک کردن و افزودن مواد غیر مجاز اقدام به توزیع در سطح شهر کرده‌اند.

وی از دستگیری سه نفر از عوامل تولید کننده در این کارگاه‌ها خبر داد و افزود: تولید کنندگان این مواد بین سنین 25 تا 40 سال سن و اهل اصفهان و کم‌سواد هستند.

حسین‌زاده گفت: افراد دستگیر شده دارای سوابقی در امر تولید توتون و تنباکوی غیر مجاز بوده و دو بار نیز توسط پلیس دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: بسیاری از مردم از مضرات توتون و تنباکوی فاسد و غیر مجاز بی‌اطلاعند و از وجود کارگاه‌های زیرزمینی تولید توتون و تنباکوی معسل تقلبی و جعلی به جای محصول خارجی بی‌خبر هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد: توتون و تنباکوی فاسد و غیر مجاز کشف شده با توجه به مواد افزودنی غیر مجاز و اسانس‌ها شبیه توتون و تنباکوی اصل است.

وی هم‌چنین در ادامه از جدیت در امر دستگیری عوامل تولید و توزیع کننده توتون و تنباکوی غیر مجاز و کارگاه‌های جعل نام شرکت‌های خارجی در استان اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول