اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب اعلام کرد

احداث گلخانه 105 هکتاری در میاندوآب

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: گلخانه‌ای به وسعت 105 هکتار در میاندوآب در دست احداث است.

احداث گلخانه 105 هکتاری در میاندوآب

حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: واحدهای این گلخانه تا نیمه دوم سال جاری قابل واگذاری به فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای فعالیت در این واحد آماده است، تصریح کرد: برای این منظور 600 میلیون تومان نیاز است تا گلخانه مذکور به بهره‌برداری برسد.

جلالی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده با بهره‌برداری از این پروژه اعلام کرد: با بهره‌برداری از این پروژه زمینه اشتغال 420 نفر در میاندوآب فراهم می‌شود.

جلالی با بیان اینکه یک مجتمع پرورش ماهی به نام مجتمع پرورش ماهی فسندوز در این شهرستان در حال احداث است، خاطرنشان کرد: این مجتمع پرورش ماهی تا پایان شهریور ماه آبگیری می‌شود.

وی با اشاره به وسعت این مجتمع پرورش ماهی گفت: مجتمع مذکور 254 هکتار است که با بهره‌برداری از آن شاهد پرورش انواع آبزیان در این استخر خواهیم بود.

جلالی اعلام کرد: از 10 سال گذشته تاکنون مجتمع پرورش ماهیان گرمابی دشت فسندوز به دلیل خشکسالی و نبود آب مورد نیاز تعطیل شده بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با راه‌اندازی مجدد این مجتمع،  800 تن ماهی در مجتمع پرورش ماهی گرمابی دشت فسندوز تولید شود، اظهار داشت: با توجه به بارش‌های مناسب سال جاری و جریان مجدد آب در رودخانه‌ها به‌زودی عملیات پرورش ماهی در 254 هکتار از این مجتمع آغاز می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول