اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان‌غربی:

نگرش غلط از اثرگذاری شایسته زنان در جامعه جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان‌غربی گفت: نگرش غلط و نادرست از اثرگذاری شایسته زنان در جامعه جلوگیری می‌کند.

نگرش غلط از اثرگذاری شایسته زنان در جامعه جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقانی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه زنان و خانواده اظهار داشت: در دین مبین اسلام زن از جایگاه و منزلت ویژه‌ای برخوردار است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با الهام از آموزه‌های دینی جایگاه و مقام زن ارتقا یافت.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه زنان در جامعه افزود: موضوع زن و خانواده برای کشور جزو مسائل درجه اول و حیاتی محسوب می‌شود و غفلت از این موضوع، تبعات و آثار منفی بسیاری را به دنبال می‌آورد.

دهقانی با تاکید بر اصلاح نگرش جامعه نسبت به زنان گفت: اگر نگاه نادرست و غلط برخی جوامع نسبت به جایگاه زن اصلاح نشود، زنان نیز متاثر از این نگرش نخواهند توانست اثرگذاری شایسته‌ای در رشد و اعتلای خانواده و جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه از افراط و تفریط در برخورد با موضوع حضور زنان در صحنه جامعه اجتناب شود، تصریح کرد: زنان باید با حضور پررنگ خود در مناسبات اجتماعی و ملی، توان و شایستگی‌های خود را در سطوح مختلف و حساس جامعه نشان دهند.

دهقانی با اشاره به برنامه‌های کارگروه زنان و خانواده استانداری گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای توانمندسازی زنان، تقویت ارزش‌های اسلامی در میان زنان و برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلف آموزشی و تربیتی در زمینه کاهش آسیب‌های خانواده از جمله برنامه‌هایی است که توسط این کارگروه در استان انجام می‌شود.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امروز زنان ایرانی در تحکیم بنیان خانواده، تربیت نسل‌های آینده، حضور در صحنه‌های مهم و حساس کشور و حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب نقش مهم و حیاتی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول