اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

احتمال انتقال معاونت صنایع دستی از اصفهان به تهران وجود دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان با بیان اینکه مسئولان تهرانی انتقال معاونت صنایع دستی به اصفهان را ناموفق دیده‌اند، گفت: احتمال انتقال معاونت صنایع دستی از اصفهان به تهران وجود دارد.

احتمال انتقال معاونت صنایع دستی از اصفهان به تهران وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که پس از انتقال بخشی از بدنه سازمان میراث فرهنگی از استان فارس به تهران، زمزمه‌های این انتقال از اصفهان به تهران شنیده می‌شود، آیا این موضوع صحت دارد، اظهار داشت: احتمال انتقال معاونت صنایع دستی از اصفهان به تهران وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حالی که اصفهان هم‌چنان از حضور معاونت صنایع دستی استقبال می‌کند، اما مسئولان تهرانی این طرح را ناموفق دیده‌اند.

استاندار اصفهان ادامه داد: مسئولان تهرانی در این مورد اعتقادهای خاص خود را دارند و مسائلی چون تعداد مراجعان را مطرح می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان در تمامی عرصه‌ها از جمله فرهنگی و هنری قابلیت دارد، گفت: بیش از 54 اثر از صنایع دستی اصفهان دارای مهر اصالت یونسکو است و میزبانی اصفهان برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع دستی خود دلیل روشنی برای توانایی‌ها و قابلیت‌های اصفهان در عرصه صنایع دستی است.

ذاکراصفهانی در مورد نمایشگاه صنایع دستی در اصفهان تصریح کرد: قرار است این نمایشگاه در اوایل شهریورماه سال جاری در میدان نقش‌جهان اصفهان برگزار شود.

وی در مورد زمان برگزاری مراسم جشن ثبت جهانی چهل‌ستون گفت: این جشن قرار است با حضور رئیس جمهور برگزار شود و برای ثبت جهانی یک خواننده اصفهانی چون علیرضا افتخاری و یا محمد اصفهانی را دعوت می‌کنیم.

استاندار اصفهان در پاسخ به این سؤال که زمان‌های متعددی برای سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به اصفهان تاکنون عنوان شده، اما این سفر محقق نشده است، اظهار داشت: گمان می‌کنم این سفر اوایل تیرماه انجام شود.

وی بیان داشت: برای سفر رئیس جمهور به اصفهان نیز سرودهای خوبی کار شده چنانچه حتی اصفهانی‌ها و ایرانیانی که در قلب آمریکا زندگی می‌کنند با شنیدن این سرودها اشک بر چشمانشان جاری می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول