اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

فرسوده‌ترین خط اتوبوسرانی برون ‌شهری مربوط به هرمزگان است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: فرسوده‌ترین ناوگان و خط اتوبوسرانی برون شهری مربوط به هرمزگان است که در این راستا بخش مربوطه باید نسبت به رفع این مسئله اقدام کند.

فرسوده‌ترین خط اتوبوسرانی برون ‌شهری مربوط به هرمزگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی شامگاه یکشنبه در جمع مسئولان کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر هرمزگان با اشاره به اهمیت مبحث ایمنی و کیفی‌سازی در حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: باید با توجه به اصل کیفی‌سازی و ارتقا خدمات، مردم را تشویق به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کرد.
وی با بیان اینکه یکی از بدترین خطوط و ناوگان اتوبوسرانی برون شهری مربوط به هرمزگان است، افزود: از مسئولان مربوطه انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به بهبود وضعیت موجود در این بخش اقدام کنند.
سرپرست اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه استان هرمزگان در تعطیلات دهه فجر و ایام نوروز در نقطه پیک مسافری قرار می‌گیرد، افزود: تامین ایمنی سفر همراه با ارائه خدمات از جمله اهداف مهم این اداره‌کل است.
کوروش جهانبخش با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی برون شهری هرمزگان نسبت به سال‌های گذشته جوان‌تر و در مبحث کیفی‌سازی از رشد مناسبی برخوردار شده، یادآور شد:‌ با توجه به امکانات و قوانین موجود و با سرعت نسبتا مناسبی در حال رفع مشکلات در این حوزه هستیم.
در ادامه مدیر‌کل سیاسی انتظامی استانداری هرمزگان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امنیت طی نوروز سال‌جاری به حضور نیروی انتظامی در کمپ‌های مختلف اشاره و گفت: استمرار ایستگاه‌های پلیس و دریابانی و استفاده از بالگرد برای کنترل ترافیک از جمله موضوعات و مواردی است که هر ساله در دستور کار کمیته امنیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قرار می‌گیرد.
احمد مرادی متذکر شد: طی نوروز سال‌جاری و در پی اجرای طرح‌های پاکسازی محیط شهری از معتادان افزایش 278 درصدی معتادان در پیرامون کمپ‌های استقرار مسافران و نقاط پرتردد شهرهای استان داشته‌ایم.
مدیر‌کل سیاسی انتظامی استانداری هرمزگان همچنین به اجرای طرح کنترل ورودی‌های استان طی ایام نوروز و ادامه این طرح در نوروز سال 91 نیز اشاره کرد.
انتهای پیام/ن20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول