اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری سنندج اعلام کرد

توزیع نشریات محلی کردستان در اتوبوس‌های بین شهری سنندج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری سنندج گفت: این سازمان در راستای معرفی بیشتر نشریات محلی استان کردستان اقدام به توزیع نشریات محلی در داخل اتوبوس‌های بین شهری نموده است.

توزیع نشریات محلی کردستان در اتوبوس‌های بین شهری سنندج
علاءالدین جماعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، هدف از این اقدام فرهنگی را معرفی نشریات محلی کردستان و ترغیب مسافران به مطالعه اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری سنندج با اشاره به مقصد مسافرین این پایانه به سراسر کشور افزود: با اجرای این طرح، به طور غیرمستقیم گستره توزیع نشریات محلی به سراسر کشور می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه در نخستین گام این طرح هفته‌نامه‌های سوران و دیدگاه پیشقراول بوده‌اند، افزود: استقبال نشریات محلی استان کردستان از این طرح گامی اساسی در راستای معرفی مطبوعات و اطلاعات فرهنگی این استان فرهنگی به سراسر ایران زمین است.
به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری سنندج، در ترمینال بزرگ سنندج هشت تعاونی با 90 دستگاه اتوبوس در مسیرهای سراسر کشور فعالیت دارند که با توزیع نشریات این استان، مردم کشور و به ویژه مسافران با شاخص‌ها و مولفه‌های فرهنگی بودن کردستان آشنا خواهند شد.
مدیر خانه مطبوعات استان کردستان این اقدام پایانه مسافربری شهرداری سنندج را خدمتی ارزنده برای مطبوعات محلی بیان کرد و مدیران مسئول نشریات محلی را به مشارکت در این طرح فراخواند.
توفیق مفاخری افزود: در حال حاضر علاوه بر انتشار ویژه‌نامه‌های استانی نشریات سراسری، 34 نشریه محلی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول