اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند خبر داد:

پرداخت وجه نقد به رانندگان اتوبوس‌های شهری ممنوع است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند گفت: پرداخت هرگونه وجه نقد توسط مسافران به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی شهری شهرستان بیرجند ممنوع است.

پرداخت وجه نقد به رانندگان اتوبوس‌های شهری ممنوع است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یدالله غلام‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان استان اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی بیرجند نخستین سازمان در کشور است که طرح بلیت الکترونیک را راه‌اندازی کرده است.
وی ادامه داد: با گذشت سه سال از اجرای این طرح و افزایش باجه‌های فروش بلیت الکترونیک از 10 باجه به 35 باجه و گسترش آن در تمام نقاط شهر از شهروندان می‌خواهیم هنگام سوار شدن اتوبوس از کارت بلیت الکترونیک استفاده کنند.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند افزود: با توجه به اینکه کارت‌ها محدودیت شارژ ندارند آن را محدود به زمان سوار شدن اتوبوس نکنند و با استفاده از کارت بلیت الکترونیک این سازمان را برای مدیریت بهتر ناوگان اتوبوس‌رانی یاری کنند.
غلام‌پور به راه‌اندازی پرینتر سیستم بلیت الکترونیک بر روی اتوبوس‌های این سازمان اشاره کرد و گفت: در صورت پرداخت وجه نقد توسط مردم، راننده موظف است از کارت شارژی که در اختیار دارد وجه نقد را کسر و پرینت آن را به منزله بلیت به مسافران تحویل دهد.
وی تصریح کرد: بازرسان سازمان اتوبوسرانی از هفته جاری کنترل کارت بلیت مسافر در داخل اتوبوس‌ها و نظارت بر دریافت وجه نقد را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند یادآور شد: آن دسته از شهروندان که وجه نقد پرداخت کرده‌اند باید بلیت دریافتی از راننده را به رؤیت بازرس سازمان برسانند.
غلام‌پور اضافه کرد: در صورت عدم استفاده از کارت توسط راننده و مشاهده دریافت وجه نقد بدون تحویل بلیت به مسافر و ارائه گزارش توسط بازرسان سازمان، با راننده متخلف برخورد می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول