اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان بهار سال آینده

سالن ورزشی 3 هزار نفری کاشان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان از افتتاح سالن ورزشی 3 هزار نفری کاشان تا پایان خرداد ماه سال آینده خبر داد.

سالن ورزشی 3 هزار نفری کاشان افتتاح می‌شود

حسین حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار توسط علی ترکاشوند مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور برای ادامه احداث سالن 3 هزار نفری کاشان، روند عملیات این پروژه براساس برنامه زمان‌بندی شده در حال اجرا است.

وی پیشرفت عملیات فیزیکی این پروژه ورزشی را 50 درصد اعلام کرد و گفت: پیمانکار این پروژه تاکنون دو و نیم میلیارد تومان هزینه کرده و پیش‌بینی می‌شود برای اتمام این پروژه 6 میلیارد تومان هزینه شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان با تجلیل از مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور برای مساعدت در تخصیص به‌موقع اعتبارات این پروژه، بیان داشت: انتظار می‌رود با اعتبارات تخصیص یافته شده این سالن ورزشی در زمان تعیین شده افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی مدت بهره‌برداری در قرارداد با پیمانکار پروژه سالن ورزشی 3 هزار نفری کاشان 28 ماه است و پیشرفت عملیات اجرای این پروژه تا به امروز طبق برنامه انجام شده است.

حیدریان یادآور شد: سالن 3 هزار نفری استاندارد چندمنظوره کاشان دارای بخش‌هایی شامل سایت اداری، اتاق کنفرانس خبرنگاران، چهار رختکن و سایر امکانات اداری و ورزشی مجهز است که با 5 هزار و 500 مترمربع زیربنا و 50 درصد پیشرفت فیزیکی در سایت ورزشگاه 15 هزار نفری امیرکبیر کاشان در حال احداث است.

هفته گذشته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان به همراه فرماندار کاشان، نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم شورای اسلامی و رئیس مجمع خیرین ورزش شهرستان کاشان برای تأمین اعتبارات سالن ورزشی 3 هزار نفری کاشان در تهران با علی ترکاشوند مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور دیدار و گفت‌وگو داشتند.         

کلنگ احداث سالن ورزشی چندمنظوره 3 هزار نفری کاشان جمعه سی‌ام مهرماه سال 1389 با حضور مدیرکل تربیت‌بدنی استان اصفهان، فرماندار کاشان، معاون شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و رؤسای هیئت‌های ورزشی کاشان در مجموعه سایت  ورزشگاه 15 هزار نفری امیرکبیر کاشان بر زمین زده شد. 

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول