اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد

احداث سالن ورزشی 4500 نفره در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از احداث بزرگ‌ترین سالن ورزشی قم با گنجایش 4 هزار و 500 نفر در سال آینده خبر داد.

احداث سالن ورزشی 4500 نفره در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عباس جهان‌بینی پیش از ظهر امروز از نزدیک آخرین مراحل احداث بزرگ‌ترین سالن ورزشی قم را زیر نظر گرفت تا ورزش قم همچنان مسیر موفقی در بخش عمرانی ورزش را طی ‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در حاشیه این بازدید تصریح کرد: در حال حاضر در منطقه پردیسان پروژه عظیم 4 هزار و 500 نفره امام رضا در دست احداث است که با پیش‌بینی اداره کل ورزش و جوانان بهره‌برداری از آن در سال 1392 صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در سفر هیئت دولت به استان قم در فروردین ماه سال 1387 که دومین سفر استانی به قم محسوب می‌شود، یکی از مهم‌ترین مصوبات این سفر در بخش ورزش، احداث یک سالن ورزشی چند منظوره با ظرفیت 4 هزار و 500 تماشاگر بود.

جهان‌بینی با اشاره به پیشرفت‌های مطلوب در روند احداث این سالن بزرگ ورزشی تصریح کرد: روند اجرای پروژه نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر شده است اما همچنان انتظار ما از پیمانکار طرح، سرعت بخشیدن به روند ساخت این سالن است.

وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین پیش‌بینی‌ها برای تسریع در روند احداث این سالن، تلاش برای اجرای سقف آن است که در مجموع پیش‌بینی ما این است که با شرایط فعلی، این طرح در سال آینده مورد بهره‌برداری واقع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در ورزش قم رخ داده است که در کنار تلاش برای توسعه ورزش همگانی و همچنین اهتمام در زمینه رشد و گسترش ورزش قهرمانی، اقدامات خوبی در بخش عمرانی و توسعه زیرساخت‌های ورزش صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر کمتر اتفاق افتاده است که در طول یک سال شاهد بهره‌برداری یا افتتاح چندین طرح ورزشی در قم نباشیم، زیرا با حمایت‌های بسیار خوبی که سازمان تربیت بدنی سابق و وزارت ورزش و جوانان فعلی و همچنین استانداری قم از ورزش دارد، ساخت و سازهای خوبی در ورزش قم در بخش عمرانی تحقق یافته است.

جهان‌بینی تصریح کرد: بهره‌برداری از سالن ورزشی 4500 نفره امام رضا (ع) این امکان را به ورزش قم می‌دهد که رقابت‌های مهم ورزشی استان در آن برگزار شود، ضمن اینکه می‌توانیم میزبان بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: در ساخت و سازهایی که در ورزش قم صورت گرفته است، سعی شده نگاه ویژه‌ای به تامین فضاهای مورد نیاز ورزش بانوان شود و خوشبختانه در این راستا چندین سالن و استخر ویژه بانوان در قم به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول