اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان:

شهرداری‌های دشتستان 900 میلیون ریال به کتابخانه‌ها بدهکارند

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان گفت: شهرداری‌های دشتستان بیش از 900 میلیون ریال به کتابخانه‌ها بدهکار هستند.

شهرداری‌های دشتستان 900 میلیون ریال به کتابخانه‌ها بدهکارند

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان علی دهقان شامگاه شنبه در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی دشتستان اظهار داشت: کتاب نقش مهمی در توسعه و پیشرفت هر جامعه دارد و به هر میزان سرانه مطالعه بالاتر رود شاهد جامعه‌ای پویاتر و باکیفیت‌تر خواهیم بود.

وی افزود: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که می‌توان از آن بهره‌ جست و نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت.

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان خاطر نشان کرد: چند برنامه مهم و تاثیرگذار در دشتستان برای رشد سرانه مطالعه اجرا می‌کنیم و در تمام روستاها نیز برنامه ویژه خواهیم داشت.

دهقان تصریح کرد: تجهیز کتابخانه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که مورد توجه مسئولان قرار دارد.

وی از اجرای طرح کتاب من در کتابخانه‌های دشتستان خبر داد و گفت: طرح کتاب من در واقع طرحی نوین است و علاقمندان به کتاب می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های دشتستان، کتاب مورد علاقه خود را سفارش دهند که پس از مدت کوتاهی با مکاتبه با مرکز این کتاب در اختیار اعضای کتابخانه‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان بر لزوم همکاری شهرداری‌ها با کتابخانه‌های عمومی تاکید کرد و افزود: شهرداری‌های دشتستان بیش از 900 میلیون ریال به کتابخانه‌ها بدهکار هستند.

دهقان یادآور شد: از مجموع بدهی شهرداری‌ها، مبلغی حدود 160 میلیون ریال پرداخت شده و انتظار داریم به تدریج شاهد پرداخت بدهی شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها باشیم.

وی بیان کرد: احداث کتابخانه و تجهیز کتابخانه‌‌ها در ادارات و نهادها نیز در دستور کار قرار دارد که امیدوار هستیم به زودی و با همکاری همه مسئولان در این مسیر به نتایج لازم برسیم.

دهقان گفت: مسئولان شهرستان همواره در گسترش فرهنگ کتابخوانی پیشتاز بوده‌اند که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول