اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛

همایش تبیین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش برگزار شد

خبرگزارش فارس: همایش تبیین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش در قم برگزار شد.

همایش تبیین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش بررسی و تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور سحرخیز معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش، امین جعفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و جمعی از مدیران مدارس استان قم در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.
بر اساس این گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این همایش با بیان اینکه تحول در آموزش و پرورش یکی از ضروریات محسوب می‌شد، اظهار کرد: نظامی که امروز حاکم است از گذشته وجود داشت که مجال تفکر و پژوهش را از دانش‌آموزان می‌گرفت.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز تاکیدات بسیار زیادی بر ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور داشت، خاطرنشان کرد: ‌پس از تلاش‌های شبانه‌روزی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در 22 آذر ماه رونمایی شد.
سحرخیز، معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نیز در این همایش با بیان اینکه سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی برای آموزش و پرورش محسوب می‌شود، تصریح کرد: ما در این 30 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد حرکات خوبی داشتیم، ولی به‌دلیل نداشتن یک نقشه جامع نتوانستیم فعالیت‌های خود را هدفمند کنیم.
وی با بیان اینکه برای تصویب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش جلسات کارشناسی بسیار زیادی برگزار شده است، بیان کرد: نقشه علمی جامع کشور در 12 جلسه در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید ولی این سند تنها در 20 جلسه در صحن علنی شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شد.
خاطرنشان می‌شود سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 22 آذر ماه با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول