اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

تابلوهای گردشگری در شهرهای چهارمحال و بختیاری نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: برای نخستین بار تابلوهای گردشگری در شهرهای مختلف این استان نصب می‎شود.

تابلوهای گردشگری در شهرهای چهارمحال و بختیاری نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای این استان با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی از چند روز آینده، اظهار داشت: برگزاری مانور مشترک دستگاه‎های اجرایی برای استقبال از مسافران تابستانی، آمارگیری از شاخص‎های آماری، نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری و برگزاری جشنواره‎های گردشگری، فرهنگی و هنری از مهم‌ترین برنامه‎های پیش‌بینی شده در راستای استقبال از مسافران تابستانی در این استان است.

وی ادامه داد: اجرای تورهای استان‎گردی و تورهای خاص، انجام نظرسنجی از مسافران، راهنمایی مسافران و گردشگران و نصب تابلوهای گردشگری در نقاط مختلف از دیگر برنامه‎های تدارک دیده شده در همین راستاست.

ریاحی با اشاره به ضرورت همکاری و همراهی همه مردم و دستگاه‌ها برای فراهم کردن شرایط استقبال و پذیرایی از مسافران تابستانی در این استان، افزود: احداث کمپینگ‎های مسافران در برخی نقاط این استان در دستور کار قرار گرفته که مکان‏‎های مورد نظر برای این منظور شناسایی شده و با برنامه‎ریزی و انجام اقدامات لازم برخی مشکلات موجود در آینده‎ای نزدیک برطرف می‌شود.

وی ظرفیت‎های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری را بسیار بالا دانست و افزود: اگر می‎خواهیم راه را برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری باز بکنیم، باید توجه ویژه‎ای به بحث گردشگری داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری یکی از صنایع پردرآمد در جهان است که توجه به این مسئله ضرورت سرمایه‌گذاری در این بخش را بیش از پیش توجیه می‎سازد.

وی همچنین گفت: توسعه صنعت گردشگری یکی از مهم‎ترین راه‌های کسب درآمد و توسعه اقتصادی است که توجه به آن در رشد و توسعه اقتصادی کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌توان به آن به عنوان یک منبع مهم درآمد ملی نگاه کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول