اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن مازندرانی تیم مس کرمان:

سقف قرارداد فوتبال را رعایت کردم/ اسپانسران به داد فوتبال مازندران برسند

خبرگزاری فارس: بازیکن مازندرانی تیم مس کرمان تاکید کرد: سقف قرارداد را رعایت کردم.

سقف قرارداد فوتبال را رعایت کردم/ اسپانسران به داد فوتبال مازندران برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته گذشته در یادداشت خبرگزاری فارس از کوچ بازیکنان فوتبال مازندران به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گزارشی را ارائه دادیم که در این گزارش حدود 60 بازیکن مازندرانی در تیم‌های مختلف لیگ برتری ذکر شد که شجاع خلیل آزاد بازیکن بهنمیری که در حال حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان هم حضور دارد به عنوان یکی از این بازیکنان مازندرانی است که دیروز در هیئت فوتبال کرمان حضور یافت و با عقد قرارداد یکساله در فصل جدید، تیم مس کرمان را همراهی می‌کند.

شجاع خلیل آزاد با تایید این خبر به خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: پس از درخشش سال گذشته در لیگ از سوی ابراهیم قاسمپور سرمربی جدید تیم مس کرمان برای حضور در این تیم فراخوانده شدم و مسئولان باشگاه هم سخت برای جذب من پیگیر قضیه بودند.

شجاع خلیل آزاد بیان داشت:بر اساس مقررات سازمان لیگ ضمن رعایت سقف قرارداد با تیم مس کرمان از دیگر بازیکنان هم می‌خواهم که سقف را رعایت کنند  تا مشکلی رخ ندهد.

بازیکن مازندرانی جدید مس کرمان افزود: این تیم از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتبال ایران است که بازیکنان بسیار خوبی را در سطح کشور معرفی کرد.

 

*کی‌روش از مربیان باتجربه و درجه اول فوتبال دنیا است 

 

خلیل آزاد درباره اردوی تیم ملی بیان داشت: کی‌روش از مربیان باتجربه و درجه اول فوتبال دنیا است که با حضور این مربی بزرگ اردوهای بسیار خوبی را در کنار دیگر بازیکنان برای موفقیت تیم ملی پشت‌سر می‌گذاریم.

وی گفت: امیدوارم بتوانم با توجه به اعتماد مربیان و مسئولان باشگاه برای این تیم بازیکن مفید باشم.

خلیل آزاد در ادامه تصریح کرد: مازندران سرشار و قطب کارخانه‌سازی فوتبال کشور است که محروم از یک اسپانسر و حامی بزرگ که بتواند درد فوتبال استان را معالجه کند.

این بازیکن ابراز داشت: از حامیان و اسپانسران شرکت‌های دولتی و خصوصی در مازندران می‌خواهیم که به داد فوتبال استان برسند تا شاهد کوچ بازیکنان به خارج از استان نباشیم.

وی در پایان از حمایت‌های همه‌جانبه غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران تشکر کرد و افزود: پیشرفت ورزشی خودم را مدیون خانواده و مربی خود محمد قربانیان هستم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول