اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرمسئول روزنامه خراسان:

بیان مشکلات مشهد مُهر خادمی امام رضا(ع) بر پیشانی رسانه‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول روزنامه خراسان گفت: بیان مشکلات و سعی در رفع آنان توسط اصحاب رسانه، مُهر خادمی امام رضا(ع) بر پیشانی آن رسانه است.

بیان مشکلات مشهد مُهر خادمی امام رضا(ع) بر پیشانی رسانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کوروش شجاعی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های ملی و بین‌المللی با شهردار مشهد اظهار داشت: خدمت به زائر و کارکردن برای شهر امام رضا(ع) افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مشهد به سبب وجود مضجع ملکوتی امام هشتم شیعیان دارای شرایط و موقعیت متفاوت و ویژه‌ای نسبت به سایر شهرهای کشور است که نیازها و ملزومات خاص خود را در زمینه‌های مختلف طلب می‌کند.

مدیرمسئول روزنامه خراسان شهر مشهد را یک کلان‌شهر مذهبی خواند و اظهار داشت: توجه به مشکلات این کلان‌شهر مذهبی و بیان آنها و تلاش در راستای رفع نواقص آن، فتح بابی برای اثبات خادمی اصحاب رسانه به امام رضا(ع) است و هر اقدامی در این زمینه یک افتخار دینی و دنیوی محسوب می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه کل جمعیت ایران هر سه سال یک بار به مشهد مشرف می‌شوند، ادامه داد: پیدا کردن مطالبات و خواست‌های شهروندان مشهدی و توجه به نیازهای شهر مشهد و بیان آنها با توجه به این امر که کل جمعیت ایران هر سه سال یک بار به مشهد مشرف می‌شوند، در واقع به عنوان مطالبه ملی محسوب می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد نیز در ادامه این جلسه هم‌اندیشی در ارتباط با برگزاری نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی شهرنگار در مشهد اظهار داشت: هدف از دعوت اصحاب رسانه تمرکز توجهات به این شهر بین‌المللی است تا با جلب همکاری همه بخش‌ها در زمینه تأمین امکانات، زیرساخت‌ها، خدمات و مسائل فرهنگی - اجتماعی شرایط را به گونه‌ای رقم زنیم که همگان در اداره شهر مشهد که متعلق به تمام کشور و شیعیان دنیا است، کمک‌حال شهرداری باشند.

سخن‌گوی شهردار مشهد ادامه داد: برگزاری جشنواره ملی شهرنگار در مرداد سال جاری در راستای کمک به توسعه شهر مشهد، حل مشکلات این کلان‌شهر مذهبی، ارتقای تعامل مدیریت شهری و رسانه‌ها، شناسایی نخبگان در طرح و نقد مسائل شهری و توجه به اخلاق رسانه‌ای در انتشار اخبار مدیریت شهری از اهداف این جشنواره محسوب می‌شوند.

وی شرایط شهر مشهد را شرایط ویژه‌ای خواند و اظهار داشت: با برگزاری چنین جشنواره‌هایی در سطح ملی و بین‌المللی به دنبال جلب توجه بیش‌تر رسانه‌ها هستیم و امید داریم نگاه بین‌المللی به مشهد مقدس افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول