اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی زیر 16 ساله‌ها

عباس‌زاده قهرمان شمشیربازی اردبیل شد

خبرگزاری فارس: شاهین عباس‌‌زاده نوجوان با استعداد شمشیربازی استان اردبیل با کسب برتری برابر حریفان، مقام قهرمانی اپه زیر 16 ساله‌های استان را به خود اختصاص داد.

عباس‌زاده قهرمان شمشیربازی اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از هیئت شمشیربازی استان اردبیل، مسابقات شمشیربازی قهرمانی پسران زیر 16 سال استان اردبیل (معوق از سال 90) در سالن اختصاصی شمشیربازی 12 بهمن اردبیل با حضور نوجوانان اپه‌ایست از شهرستان‌های نیر، سرعین، خلخال و اردبیل برگزار شد.

پس از انجام 63 بازی انفرادی، شاهین عباس‌زاده از اردبیل در یک بازی حساس و نفس‌گیر با کسب برتری شش بر پنج برابر همشهری خود محمد سیدگرمرودی به مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات دست یافت.

گرمرودی در این رقابت‌ها نقره گرفت و محمدرضا زینالی از خلخال و مبین تقوی از اردبیل مشترکاً سوم شدند و گردن آویز برنز گرفتند. 

مراسم توزیع مدال‌ها و جوایز قهرمانان با حضور هادی صباغی رئیس، حافظ‌علی آقاجانی دبیر و بابا محمودی مسئول کمیته مسابقات هیئت شمشیربازی استان اردبیل، مربیان و ورزشکاران شمشیربازی استان در پایان مسابقات برگزار شد. 

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول