اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 3 روز

کنگره پانزدهم اندودانتیست‌ها در همدان به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: کنگره پانزدهم اندودانتیست‌ها در همدان به کار خود پایان داد و اصفهان میزبان برگزاری کنگره شانزدهم می‌شود.

کنگره پانزدهم اندودانتیست‌ها در همدان به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رزمی بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه پانزدهمین کنگره اندودانتیست‌های ایران با بیان اینکه این انجمن قدیمی‌ترین و موفق‌ترین انجمن در بین انجمن‌های دندانپزشکی کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: هر ساله برگزاری این کنگره بر اساس بازبینی نحوه برگزاری، روندی تکاملی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری پانل‌های علمی برگزار شده در طول کنگره پانزدهم اندودانتیست‌های ایران به میزبانی همدان، عنوان کرد: جای تأمل بسیار است که در این سیر تازه‌ترین تازه‌های روز علمی دنیا در ارتباط با علم دندانپزشکی توسط اساتید فن ارائه شد.

رئیس انجمن اندودانتیست‌های ایران افزود: بهره‌گیری از نکات و مباحث روز علمی دنیا در این کنگره توسط اساتید نشان‌دهنده احساس مسئولیت آنها به وظیفه خطیر خود در زمینه این علم است.

به گفته وی این کنگره با هدف حل مشکلات در حوزه درمان اندودانتیکس برگزار شد که با توجه به نتایج موجود می‌توان گفت به هدف ترسیم شده رسیده است.

رزمی ابراز کرد: با توجه به حرکت علمی شکل گرفته در طول برگزاری این کنگره در طول سالیان اخیر امیدوار هستیم این مهم با دستاوردهای جدیدتر و کاربرد‌ی‌تری ادامه و استمرار یابد.

وی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از نحوه میزبانی همدان در برگزاری کنگره پانزدهم اندودانتیست‌های ایران، دانشکده دندانپزشکی"اصفهان" را میزبان شانزدهم این کنگره در سال 93 معرفی کرد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دبیر کنگره پانزدهم در همدان، حکم دبیری کنگره شانزدهم توسط رئیس انجمن اندودانتیست‌های ایران به رئیس دانشکده دندانپزشکی اصفهان اعطا شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول