اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آباده:

غوغاسالاران در انتخابات منتظر برخورد ما باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار آباده گفت: با غوغاسالاران و کسانی که سعی در زمینه‌سازی برای زیر سئوال‌بردن انتخابات هستند، با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کنم.

غوغاسالاران در انتخابات منتظر برخورد ما باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده، محمدجواد عسکری چهارشنبه‌ شب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: زمانی که شخصی از فیلتر شورای نگهبان گذشت و انتخاب شد دیگر کسی حق حاشیه‌سازی ندارد.

فرماندار آباده افزود: برخی از مدیران باید به جای این حاشیه‌سازی‌ها و شانتاژبازی‌ها به فکر هم‌دلی و همراهی بیشتر با نماینده مردم این شهرستان باشند.

وی ادامه داد: ما در این شهرستان با لشکری از جوانان بیکار مواجه هستیم و این یعنی خوب کار نکرده‌ایم و همگی ما در این مدت ژست مدیریت گرفته بودیم و اگر در واقع کار شده بود این تعداد جوان بیکار نداشتیم.

عسکری در ادامه با اشاره به این که از توانمندی شهرستان استفاده نشده است، اظهار داشت: بیش از 50 سال از اکتشاف و بهره‌برداری معدن خاک‌نسوز این شهر می‌گذرد اما هنوز کارخانه نداریم.

فرماندار آباده ادامه داد: ما بستر را برای سرمایه‌گذاران آماده و با چند گروه نیز گفت‌وگو کرده‌ایم و به توافقاتی نیز رسیده‌ایم.

عسکری مدیران را موظف کرد به عنوان دبیران کارگروه‌ها با جدیت پیگیر امور باشند.

وی با اظهار نارضایتی از برخی دبیران کارگروه‌ها گفت: نگران‌کننده است که بعضی از مسئولان هنوز حتی از اعتبارات شهرستان نیز خبر ندارند و این یک نقطه ضعف برای مدیران است.

وی اضافه کرد: ما خادمان مردم هستیم و باید در برخورد با ارباب رجوع به بهترین شکل برخورد کنیم به شکلی که اگر نتوانیم مشکل آن‌ها را حل کنیم، حداقل رضایت‌شان را جلب کنیم و آن‌ها را با جوابی منطقی قانع کنیم.

در این جلسه برخی از مدیران به تشریح عملکرد سالانه خود پرداختند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول