اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات ریاست جمهوری از هم‌اکنون در دستور کار مؤتلفه است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حزب اصولگرا از هم‌اکنون برنامه‌ریزی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری را در دستور کار قرار داده است.

انتخابات ریاست جمهوری از هم‌اکنون در دستور کار مؤتلفه است

سید علی‌محمد دانشی امروز به مناسبت فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد حکم امام راحل مبنی بر تاسیس مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هر سال 26 خردادماه برابر با شهادت جمعی از جوانان انقلابی حزب مؤتلفه اسلامی است که این روز را گرامی می‌داریم.

دبیر حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعدام انقلابی حسنعلی منصور توسط شهیدان بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک‌نژاد تصریح کرد: این کار بزرگ و انقلابی اعضای جوان مؤتلفه در آن روزگاران موجب تزریق خون تازه به رگ‌های نهضت شد.

دانشی با بیان اینکه روز پنج‌شنبه همین هفته و به مناسبت سالگرد شهادت این شهیدان برنامه‌ای در قم توسط حزب مؤتلفه برگزار می‌شود، عنوان کرد: برنامه‌هایی نیز توسط شاخه‌های شهرستانی این حزب در سراسر کشور و همچنین در استان ما برگزار می‌شود.

وی به آخرین مواضع سیاسی حزب مؤتلفه نیز اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌های سیاسی خود را در این استان با قدرت و قوت دنبال خواهیم کرد که اکنون مهم‌ترین سرفصل برنامه‌های سیاسی ما انتخابات ریاست‌جمهوری و رصد مذاکرات کشورمان در موضوع هسته‌ای با کشورهای غربی است.

دانشی از انتخابات ریاست جمهوری آینده و چگونگی شرکت این حزب در فرآیند انتخابات سخن به میان آورد و بیان کرد: اکنون صحبت از مصادیق در عرف سیاسی در قالب کار حرفه‌ای نمی‌گنجد و در حال حاضر هیچ بحثی روی افراد در نشست‌های ما نمی‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه اضافه کرد: بیشتر وقت ما در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری آینده مربوط به برنامه‌ریزی برای حضور در انتخابات و همچنین در حد توان بصیرت‌افزایی برای جوانان و مردم در راستای حضور حداکثری در انتخابات است.

دانشی از موفقیت حزب مؤتلفه در انتخابات نهمین دوره مجلس یاد کرد و گفت: اکنون حدود 40 عضو رسمی حزب مؤتلفه در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده حضور دارند که در دوره‌های گذشته مجلس سابقه نداشته است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول