اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست اعضای جامعه زینب(س) مطرح شد

هشدار شایق درباره هزینه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه زینب(س) تبریز گفت: بحث انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، نباید مسائل اصلی کشور را تحت شعاع قرار داده و باعث تحمیل هزینه‌های سیاسی و اجتماعی بی‌مورد شود.

هشدار شایق درباره هزینه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق در نشست فصلی اعضای جامعه زینب(س) تبریز افزود: هر گاه در آستانه انتخابات قرار می‎گیریم، رقابت‎‎ها و بحث و جدل‌های سیاسی ظهور و بروز بیشتری پیدا می‌کنند و مباحث فرعی روی مسائل اصلی نظام سایه می‎اندازد که این موضوع هم از نظر داخلی و هم از نظر بین‌المللی به نفع مصالح مردم و کشور نیست.

وی یکی از آسیب‎‎های جدی در انتخابات را نوع موضع‌گیری‎‎های سیاسی دانست و گفت: برخی از افراد و گروه‌های سیاسی که به‌علت ناهماهنگی با مردم و دور شدن از اهداف و آرمان‌های ملت انقلابی ایران جایگاه خود را از دست داده‌اند برای فرار از پاسخگویی به عملکرد گذشته و به‎‌دست آوردن رأی مجدد مردم سعی می‌کنند مباحث مهم و اصلی کشور را در حاشیه قرار داده و مباحث دیگری در جامعه مطرح سازند.

نماینده مردم تبریز در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی عبور از بعضی اصول و شاخص‎‎های اصلی انقلاب اسلامی برای کسب قدرت یا حفظ و تقویت آن را از دیگر آسیب‌های فعالیت‌های زودهنگام تبلیغاتی دانست و افزود: برخی از افراد و جریانات سیاسی از ماه‌ها قبل در تلاش هستند تا به هر نحو ممکن خود را در جامعه مطرح و افکار عمومی را متوجه خود سازند؛‌ حتی اگر منتهی به زیر سئوال بردن بعضی شاخص‎ها و یا نادیده انگاشتن مصالح کلی نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به مسئولیت خواص جامعه در برخورد با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم گفت: باید طوری رفتار کنیم که اصول، ارزش‌ها و شاخص‎های انقلاب اسلامی و تلاش همه‌جانبه برای رشد و اعتلای ایران اسلامی دغدغه اصلی کاندیداهای ریاست‌جمهوری و فعالان این رقابت باشد.

شایق با یادآوری حوادث پس از انتخابات سال 88 گفت: قطعا در انتخابات پیش‌رو نیز دشمن تلاش خواهد کرد که از طریق ایجاد اختلاف و شبهه‌افکنی مانع حضور گسترده مردم در انتخابات شود و یا دستاوردهای آن را زیر سئوال برده و به حداقل برساند.

وی حفظ هوشیاری و داشتن بصیرت برای حرکت در مسیر تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری را شرط موفقیت در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی دانست و افزود: افراد و گروه‌های سیاسی نباید با عملکرد نامطلوب خود برای دشمنان ملت ایران فرصت توطئه و دسیسه‌چینی فراهم کنند. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول