اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس:

استفاده بهینه‌ای از مازندران با وجود ظرفیت بالای آن نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: از مازندران با وجود ظرفیت بالای خداوندی استفاده بهینه نشده، چرا که ما می‌توانستیم از مازندران بهشت بسازیم که نساختیم.

استفاده بهینه‌ای از مازندران با وجود ظرفیت بالای آن نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید هادی حسینی شامگاه پنجشنبه در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به عمر 33 ساله انقلاب اسلامی در ایران اظهار داشت: آرمان ما از سربازی کشور و ولایت، داشتن جامعه‌ای آرمانی، قابل اعتنا و عزتمند و نیز عدالت‌مدار برای آحاد مردم بود.

وی با بیان اینکه کارهای زیادی در طول انقلاب انجام شد، ولی ما هنوز به آرمان‌های خود دست نیافتیم، تصریح کرد: باید برای ماندگاری آرمان‌های نظام و مسئولیت‌هایمان تلاش کنیم.

حسینی با اشاره به ملاقات‌های اخیر خود با مدیران کل مازندران اذعان داشت: تقریبا هیچ یک از مدیران استان برنامه‌ای برای اداره استان ندارند.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خویش با انتقاد از انتشار برخی آمارهای غلط که از سوی مسئولان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با صداقت است.

وی با ناپسند دانستن توهین و افترا به دیگران و نیز خودبزرگ بینی برخی مدیران تصریح کرد: از مازندران با وجود ظرفیت بالای خداوندی استفاده بهینه نشده است چرا که ما می‌توانستیم از مازندران بهشت بسازیم که نساختیم.

حسینی همچنین با تاکید بر دوری از کارهای سیاسی از سوی خود و همتای مجلس‌‌اش از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا از ظرفیت‌های حاضر در بهارستان بهترین استفاده را کنند و در پیشبرد برنامه‌های اجرایی خود از آنان بهره گیرند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول