اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

بعضی از روزنامه‌های شیراز ناامیدی را القا می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: در بعضی از روزنامه‌های شیراز، جز دروغ و ناامیدی چیز دیگری مشاهده نمی‌شود و با این روند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

بعضی از روزنامه‌های شیراز ناامیدی را القا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه استان فارس اظهار داشت: بعضی‌ها از توانمندی‌های این استان ناراحت هستند و روزنامه‌ای در صفحه سیاه و با خط قرمز می‌نویسد که «محرومیت‌های فارس بی‌پایان است».

صادق عابدین خاطرنشان کرد: کسی ادعا نمی‌کند که اجرای پروژه‌ها بدون نقص و اشکال است اما به جای بهانه‌گیری باید چرخه این استان را به سوی رضایتمندی مردم به حرکت در آورد.

وی با اشاره به اینکه شرایط فعلی این استان مطلوب بوده و فارس در محرومیت قرار ندارد، افزود: با تلاش‌های انجام شده سهم اشتغال در بخش کشاورزی استان فارس 28 درصد و ارزش افزوده 16 درصد است که نشان از عزم بالای مدیریت و مسئولان این استان در بالا بردن توان اقتصادی و عمرانی فارس است.

صادق عابدین تصریح کرد: کاهش نزولات آسمانی به معنای صرف‌نظر کردن از توان بخش کشاروزی نیست و در این راستا علاوه بر بخش کشاورزی باید به زیرساخت‌های صنعت و تجارت نیز اهتمام داشت.

وی بیان داشت: فارس در سال گذشته یک میلیون و 200 هزار تن گندم تولید کرده که این میزان در سال جاری به یک‌میلیون و 500 هزار تن رسیده است.

استاندار فارس اضافه کرد: این استان در مدیریت و کنترل افزایش بی‌رویه قیمت نان، اقلام لبنی و کود شیمیایی در کشور پیشرو بوده است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول