اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان زنجان:

شرکت‌های دولتی ملزم به انتشار آگهی در روزنامه‌های محلی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شرکت‌های دولتی ملزم به انتشار آگهی در روزنامه‌های محلی هستند، گفت: از انتشار آگهی‌هایی که‌ در روزنامه‌های محلی چاپ نشوند جلوگیری می‌شود.

شرکت‌های دولتی ملزم به انتشار آگهی در روزنامه‌های محلی هستند
علی سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: رایزنی‌هایی در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان به‌صورت جداگانه در حال انجام است که امیدواریم این رایزنی‌ها به نتیجه مطلوب برسد.
وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب به‌صورت همزمان در چند استان کشور موجب کاهش کیفیت برگزاری نمایشگاه می‌شود، افزود: با برگزاری نمایشگاه کتاب در چند استان ناشران تقسیم می‌شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب در یک‌زمان دیگر موجب می‌شود، تا ناشران بیشتری در استان حضور یافته و کیفیت برگزاری نمایشگاه افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه کیفیت برگزاری نمایشگاه از اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب همچون سال‌های گذشته در زنجان برگزار می‌شود.
سهندی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح سالن نمایش زنجان با 5 هزار متر مربع مساحت خبر داد و گفت: افتتاح این سالن از برنامه‌های شش ماهه دوم اداره کل محسوب می‌شود.
وی برگزاری جشنواره‌های نمایش استانی و منطقه‌ای را از دیگر اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: این جشنواره‌ها به نحو مطلوبی در استان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ایجاد پویایی در بین هنرمندان را از برنامه‌های سال جاری اعلام و بیان کرد: دیدار با هنرمندان، برگزاری تجمع‌هایی برای هنرمندان و برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف برای هنرمندان از برنامه‌های این اداره کل است.
وی با ابراز نارضایتی از درج آگهی‌های شرکت‌ها و دوایر دولتی در نشریات کثیر‌الانتشار کشور، تصریح کرد: هر آگهی که در نشریات کثیر‌الانتشار چاپ می‌شود باید در روزنامه‌های محلی نیز چاپ شود.
سهندی با بیان اینکه چاپ آگهی در مطبوعات محلی کمک مالی به این مجموعه‌ها محسوب می‌شود، یادآور شد: تخفیف‌های زیادی برای انتشار آگهی در روزنامه‌های کثیر‌الانتشار به صاحبان شرکت‌های مختلف داده می‌شود که ضروری است این شرکت‌ها برای کمک به روزنامه‌های محلی آگهی‌های خود را در این روزنامه‌ها نیز چاپ کنند.
وی با اشاره به اینکه از انتشار هرگونه آگهی که تنها در روزنامه‌های کثیر‌الانتشار کشور چاپ می‌شود جلوگیری می‌شود، اضافه کرد: جلوی انتشار آگهی‌هایی که در مطبوعات محلی چاپ نشود گرفته می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول