اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول روزنامه اتفاقیه خراسان شمالی خواستار شد

توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی بین روزنامه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول روزنامه اتفاقیه خراسان شمالی آگهی‌ها را حیات روزنامه‌ها و نشریات محلی استان برشمرد و از مدیران استان خواست تا نسبت به توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی اهتمام ورزند.

توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی بین روزنامه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب‌ یزدان‌پناه در آیین گرامیداشت سالگرد انتشار روزنامه اتفاقیه اظهار داشت: این روزنامه طی یک سال گذشته با فراز و نشیب‌های مختلفی روبه‌رو بوده و به اذعان مردم و مسئولان، به شایستگی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون این روزنامه از 50 کادر اجرایی بهره‌مند است، افزود: برگزاری 200 ساعت آموزش و همچنین بازدید از روزنامه‌های پایتخت و توجه به صفحه‌آرایی از مهم‌ترین اقدامات این روزنامه بوده است.

یزدان‌پناه با اشاره به هزینه‌های انتشار این روزنامه، بیان داشت: باید عدالت در توزیع آگهی‌های دولتی رعایت شود.

وی با بیان اینکه این روزنامه از بابت توزیع آگهی‌های دولتی مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: صرفاً طی تابستان گذشته از 377 آگهی انتشار یافته دولتی در نشریات و روزنامه‌های کثیرالانتشار استان، صرفاً 41 آگهی در اتفاقیه انتشار یافته است.

وی بر رعایت قانون توزیع آگهی‌ها در استان تأکید کرد و گفت: در صورت تحقق این برنامه انتشار ویژه نامه‌های مختلفی به عنوان ضمیمه از جمله ویژه‌نامه ورزشی، ویژه‌نامه ادبیات کودک و نوجوان و ... در دستور کار اتفاقیه قرار دارد.

یزدان‌پناه آگهی‌ها را حیات روزنامه‌ها و نشریات محلی استان برشمرد و از مدیران استان خواست تا نسبت به توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی اهتمام ورزند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه طی یک سال از انتشار اتفاقیه تاکنون بیش از 7 هزار نفر مشترک این روزنامه شده‌اند، تصریح کرد: بر اساس برنامه، تیراژ این روزنامه قرار است تا هفته آینده به 10 هزار نسخه در روز افزایش یابد.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول