اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی صورت گرفت؛

صدور مجوز برای روزنامه فروشی‌ها در استان البرز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از صدور مجوز برای روزنامه‌ فروشی‌های استان البرز برای ساماندهی این صنف خبر داد.

صدور مجوز برای روزنامه فروشی‌ها در استان البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد این شهرستان، محمد طاهری اظهار داشت: دکه‌های روزنامه فروشی در هر استان باید برای فعالیت مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته باشند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش فرمانداری و ادارات کل فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد تمام دکه‌های روزنامه فروشی مجوز فعالیت دارند.
این مسئول ادامه داد: همچنین در حال حاضر اداره ارشاد شهرستان طالقان در تدارک اقدامات فنی برای صدور مجوز کیوسک‌های روزنامه‌ فروشی این شهرستان است و در آینده نزدیک فعالان این صنف دارای مجوز رسمی فعالیت خواهند بود. 
طاهری با اشاره به اینکه در شهرستان کرج نیز حدود 400 باجه روزنامه فروشی وجود دارد، خاطرنشان کرد: با رایزنی‌هایی که با فرمانداری و شهرداری کرج و اتحادیه صنف مذکور صورت گرفته است در آینده‌ای نزدیک تمام باجه‌های شهر کرج نیز دارای مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند شد.
وی در پایان تاکید کرد: انجام این طرح به صورت کامل در استان البرز نقش مهمی در توزیع صحیح مطبوعات در میان مردم و بالطبع آن افزایش آگاهی عمومی خواهد داشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول