اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس

روزنامه‌نگار شیرازی، در جمع بهترین‌ها قرار گرفت

خبرگزاری فارس: هیئت داوران نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی «خلیج فارس» گزارش (بوق‌ها برای که به صدا در می‌آیند)، نوشته محمدجواد شلتوککار را در بخش گزارش‌نویسی جشنواره به عنوان سومین اثر بر‌تر انتخاب کرد.

روزنامه‌نگار شیرازی، در جمع بهترین‌ها قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، گزارش روزنامه‌نگار شیرازی در جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس به عنوان یکی از سه اثر بر‌تر این جشنواره انتخاب شد.

هیئت داوران نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی «خلیج فارس» گزارش (بوق‌ها برای که به صدا در می‌آیند) نوشته محمدجواد شلتوک‌کار در بخش گزارش‌نویسی جشنواره به عنوان سومین اثر بر‌تر انتخاب کرد.‌

دقت در نگارش از جنبه انسجام و حفظ وحدت موضوع، دقت در انتخاب واژگان مناسب به ویژه برای تیتر، دقت در نگارش «اشاره» در مصاحبه‌ها، توجه به نحوه طرح پرسش‌های ثانویه در مصاحبه و دقت در انتخاب سبک‌های خبری از جمله دلایلی بود که هیئت داوران با استناد به آنها گزارش محمدجوادشلتوک کار در مورد وضعیت اتوبوس‌های درون شهری شیراز را به عنوان یکی از سه اثر برتر این جشنواره انتخاب کرد.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول