اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری تهران در معارفه بخشدار ارجمند:

فساد با کج‏ر‏وی مسئولان آغاز می‏شود / مسئولان از مسیر عدالت خارج نشوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: فساد با کج‏ر‏وی مسئولان آغاز می‏شود و مدیران نباید از مسیر عدالت خارج شوند.

فساد با کج‏ر‏وی مسئولان آغاز می‏شود / مسئولان از مسیر عدالت خارج نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏اکبر فدایی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه بخشدار جدید ارجمند اظهار کرد: مسئولان بیش از دیگر اقشار جامعه نیازمند موعظه و اندرز هستند. 

وی بیان کرد: موعظه یکی از کاربردی‏ترین و عمیق‏ترین روش‏ها برای ارشاد و هدایت انسان‏هاست. 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران ادامه داد: بسیاری از مسئولان خود را بی‏نیاز از اندرزها می‏دانند و این در حالی است که پیامبر اکرم(ص) به دیگران می‏فرمودند که مرا پند دهید و نصیحت کنید.

وی با بیان اینکه غالباً بزرگ‏ترین فجایع در دنیا به دست فرماندهان و مدیران انجام می‏شود، تصریح کرد: اگر در مسیر صحیح و حق گام برداشته شود، قطعاً تمام حرکات و اقدامات انجام شده منشأ برکات خواهد بود.

فدایی اضافه کرد: در غیر این صورت، پای کج نهادن توسط مسئولان سرآغازی برای بدترین فسادهاست. 

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که فرمودند "موعظه تنها با تکرار نتیجه‏بخش است"، به شنیدن پندها و گوش جان دادن به نصیحت دیگران به منظور اصلاح خود و در نتیجه آن، خدمت به خلق خدا از سوی مسئولان تأکید کرد. 

بهره جستن از آموزه‏های قرآنی توسط مسئولان

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران، توصیه به‏ حق و صبر را در همه امور ضروری دانست و تصریح کرد: موعظه را از زبان دیگران شنیدن اثربخش‏تر است و این امر، مسئولان را در انجام بهتر مأموریت‏ها یاری می‏دهد.

وی در ادامه بر استفاده و بهره جستن از آموزه‏های قرآنی توسط مسئولان و به‏کارگیری آنها در انجام وظایف و مأموریت‏ها تأکید کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: مسئولان با قبول هر مسئولیتی در نظام جموری اسلامی باید نسبت به انجام مأموریت‏های خود به نحو احسن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی فلسفه وجودی پذیرش مسئولیت‏ها را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: تنها هدف در این زمینه، خدمتگزاری به مردم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فدایی با اشاره به آیه صریح قرآن بیان کرد: همه ما مقابل انبیا، ائمه اطهار(ع) و شهدا در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

مسئولان از مسیر عدالت خارج نشوند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) گفت: با سخن حق بر زبان جاری کردن، از مسیر عدالت خارج نشدن و پای‏بندی به عهد و پیمان، دین کامل می‏شود.

وی خاطرنشان کرد: با قبول کردن مسئولیت‏‏ها در نظام جمهوری اسلامی ایران باید در زنده نگه داشتن یاد شهدا، حفظ حرمت خون آنان و ادامه دادن راه بنیان‏گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) همواره کوشا باشیم.

فدایی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه، سخنان "نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اسرائیل را یادآور شد که گفت "امام خمینی(ره) در منطقه بار دیگر زنده شده" و در همین زمینه افزود: بسیاری از اندیشه‏های امام همچنان در حال شکوفا شدن است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول