اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

مسئولان با سعه‌صدر با مردم رفتار کنند/ فخرفروشی و آقایی به مردم نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: در حال حاضر سعه‌صدر یکی از مهم‌ترین راهکارهای موفقیت مدیران و مسئولان در جامعه است.

مسئولان با سعه‌صدر با مردم رفتار کنند/ فخرفروشی و آقایی به مردم نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی پیش‌ از ظهر امروز با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا افزود: یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین لازمه‌های مدیریت در جامعه امروز برخورداری از اخلاق نیک و سعه‌صدر است.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) از سعه‌صدر به عنوان مهم‌ترین ابزار ریاست یاد می‌کنند و این بیانگر جایگاه و مرتبه این موضوع در مسائل اجرایی است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به درخواست حضرت موسی(ع) از خداوند برای مواجه شدن با فرعون گفت: حضرت موسی(ع) برای انجام این دیدار با فرعون از خداوند سعه‌صدر را طلب می‌کند و این موضوعی است که در دنیای امروز باید مدنظر مدیران و مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم برخورداری از اخلاق نیکو و حسنه در رفتار با دیگران اظهار کرد: مسئولان باید بدانند نخستین و مهم‌ترین ابزار برای موفقیت در حوزه مدیریتی برخورداری از منش و اخلاق اسلامی است و افرادی که از این نعمت بزرگ محروم هستند باید از درگاه خداوند شرح صدر را برای خود طلب کنند.

یعقوبی با تشریح لزوم رسیدگی به مشکلات و مسایل مردم اضافه کرد: در حال حاضر مشکلاتی از قبیل تورم و گرانی به مردم فشار می‌آورد و مسئولان باید با رفتار و کردار خود درصدد رفع مشکلات و نارسایی‌های موجود برآیند.

وی ادامه داد: مسئولیت‌ها و مدیریت‌های جامعه ما ثمره خون شهیدان والامقام است و در چنین جامعه‌ای فخرفروشی و آقایی کردن بر مردم جایگاهی ندارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول