اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود اعتبارات اختصاص یافته

عملکردها در زمینه خشکسالی رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: رئیس گروه بودجه امور استان‌های معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: با توجه به میزان اعتبارات اختصاص یافته اما عملکرد ارائه شده در زمینه خشکسالی رضایت‌بخش نبوده است.

عملکردها در زمینه خشکسالی رضایت‌بخش نیست

حسین سپهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، میزان اعتبارات خشکسالی اختصاص یافته طی پنج سال گذشته را هفت هزار و 600 میلیارد تومان ذکر کرد.

وی با تأکید بر اولویت مدیریت خشکسالی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری اولویت اول در بخش آب است چون همه استان‌های کشور از کمبود آب رنج می‌برند.

رئیس گروه بودجه امور استان‌های معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود: بیمه محصولات کشاورزی از دیگر اولویت‌های بخش کشاورزی است که اعتبارات ویژه‌ای نیز به آن اختصاص یافته است.

به گفته وی، 700 میلیارد تومان در سال قبل و  150 میلیارد تومان در سال‌جاری از محل اعتبارات نفت برای بیمه محصولات کشاورزی اختصاص یافته است.

حسین سپهری رئیس گروه بودجه امور استان‌های معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برای شرکت در جلسه ستاد بحران به شهرستان کاشان سفر کرد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول