اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی اردوی شهرکرد با نظر کادر فنی بود

تقوی: سایپا در فصل آینده از مدعیان اصلی لیگ برتر خواهد بود‌

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: از صبح امروز در شهرستان شهرکرد نخستین اردوی آماده‌سازی خود را آغاز کردیم که برپایی این مرحله از تمرینات با نظر کادر فنی انجام می‌شود.

تقوی: سایپا در فصل آینده از مدعیان اصلی لیگ برتر خواهد بود‌

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سایپا نخستین تیمی از بین حاضران در لیگ برتر فصل 91 – 92 فوتبال کشورمان است که تمرینات جدی خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: علت این است که ما با برنامه‌ریزی دقیق وارد تمرینات آماده‌سازی شده و برای هر روز برنامه‌ ویژه‌ای داشته و معتقدیم که رسیدن به هدف نهایی یعنی قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدر جدولی نیازمند تلاش مضاعف است.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که تمرینات نارنجی‌پوشان کرجی در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: از روز سیزدهم خرداد تمرینات خود را در کرج آغاز کردیم که در این مرحله کار ما بیشتر در حوزه بدنسازی است.

آغاز اردوی سایپا در شهرکرد

تقوی با اشاره به برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم در شهرکرد تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی کادر فنی، مرحله دوم بدنسازی تیمی در کنار کارهای تاکتیکی و تکنیکی ساده از صبح امروز در اردوی شهرکرد آغاز شده است.

وی تاکید کرد:‌ برپایی این اردو اعم از زمان و مکان تمرینات به پیشنهاد کادر فنی بوده و خوشبختانه مدیریت باشگاه امکانات خوبی برای کادر فنی و مجموعه تیم فوتبال سایپا فراهم کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز افزود: با توجه به شرایط موجود و همچنین بازیکنان جدیدی که به جمع ما اضافه و یا در روزهای آینده در تمرینات حاضر خواهند شد،‌ فصل آینده سایپا از جمله مدعیان اصلی لیگ برتر خواهد بود.

به جوانان البرزی اعتماد دارم

تقوی در بخش دیگری از سخنان خود به خریدهای جدید باشگاه سایپای البرز اشاره کرد و گفت: تا این لحظه چند بازیکن جوان و با انگیزه از تیم‌های پایه و همچنین تیم‌های زیر مجموعه سایپا به ما ملحق شدند.

وی ادامه داد: این بازیکنان از تیم‌های جوانان و امید و همچنین سایپا شمال و سایپا  مهر به جمع ما اضافه شده و توانمندی‌های بسیار خوبی دارند که به طور قطع فصل آینده با این جوانان حرف‌های بسیاری برای گفتن‌ خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: من به این جوانان اعتماد و اعتقاد کامل داشته و با برنامه‌ای که داریم در فصل آینده با قدرت در لیگ برتر حضور خواهیم یافت.

تقوی در پایان متذکر شد: البته با وجود جدایی برخی از بازیکنان اصلی تیم به مانند امین منوچهری لازم است که تعدادی بازیکن با تجربه و حرفه‌ای نیز به خدمت بگیریم که مراحل انجام این کار از سوی مدیران باشگاه در حال انجام است که امیدوارم این بازیکنان نیز هر چه سریع‌تر به جمع ما اضافه شوند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول