اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز:

هنوز برای آینده تصمیم نگرفته‌ام

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: شایعاتی که درباره نقل و انتقالم مطرح شده صحیح نیست، چرا که هنوز برای آینده تصمیم نگرفته‌ام.

هنوز برای آینده تصمیم نگرفته‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم صادقی طی چند فصل اخیر از جمله بازیکنان ثابت و تاثیرگذار نارنجی‌پوشان کرجی در رقابت‌های لیگ برتر بوده است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که حضور وی و هدایت مجموعه جوان سایپا در رقابت‌های فصل 89 – 90 لیگ برتر موجب شد که البرزی‌ها همچنان در عالی‌ترین سطح فوتبال کشور دارای نماینده باشند و اگر تجربه کاپیتان نارنجی‌پوشان نبود، در این فصل سایپا به لیگ دسته اول سقوط می‌کرد.

با توجه به عدم حضور وی در ترکیب اصلی سایپا طی هفته‌های پایانی لیگ برتر شایعاتی مبنی بر جدایی قطعی کاپیتان البرزی‌ها در فصل آینده شنیده شده است.

ابراهیم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با تکذیب این شایعات ابراز داشت: در حال حاضر مشغول استراحت و بازیابی قوای جسمانی خود پس از یک فصل سنگین و سخت هستم.

* پیشنهادها را به باشگاه ارجاع داده‌ام

وی تصریح کرد: البته طبیعی است که در پایان لیگ و فرارسیدن فصل نقل و انتقالات، بحث‌هایی مطرح ‌شود که من نیز از چند تیم پیشنهادهایی داشتم.

این بازیکن با تجربه فوتبال کشورمان عنوان کرد: تمام موارد را برای بررسی به مدیریت سایپا ارجاع داده و تاکید کرده‌ام که تصمیم نهایی را با هماهنگی مدیریت و کادر فنی باشگاه اتخاذ خواهم کرد.

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا از  قرار نداشتن در ترکیب ثابت طی هفته‌های پایانی لیگ گلایه دارد؟ گفت: هر بازیکنانی دوست دارد در ترکیب اصلی باشد، اما تصمیم‌ نهایی با کادر فنی است و بازیکنان حرفه‌ای در وظائف مربیان دخالت نمی‌کنند.

وی ابراز داشت: مسائلی هم که در این زمینه مطرح می‌شود، صحت نداشته و من با مدیریت و کادر فنی باشگاه سایپا تعامل خوبی دارم.

صادقی با تاکید بر اینکه هنوز برای فصل آینده تصمیم‌گیری نکرده؟ گفت: اگر همچون گذشته شرایط خوبی در باشگاه سایپا داشته باشم، به فوتبالم در کرج ادامه خواهم داد.

این بازیکن فوتبال در پایان متذکر شد: البته تصمیم نهایی در این زمینه را پس از گفت‌وگو و همفکری با مدیریت و کادر فنی سایپا اتخاذ خواهم کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول