اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سایپا البرز:

نتایج سایپا را مطلوب نمی‌دانم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز عملکرد تیمش در دوره حضور خود را رضایت‌بخش ندانست.

نتایج سایپا را مطلوب نمی‌دانم

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: من تنها در چند هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هدایت سایپا را برعهده گرفتم و به طور قطع در این مدت کوتاه نمی‌توانستم تاثیر صد درصدی در نتایج و عملکرد مجموعه داشته باشم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با وجود عدم تاثیرگذاری چرا هدایت سایپا در چند هفته پایانی را قبول کرده است، گفت: به دلیل سابقه حضور در این باشگاه از شرایط اطلاع داشته و دلیل اصلی هدایت تیم فوتبال سایپا البرز همین نکته بود.

این مربی فوتبال در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه نتایج کسب شده توسط این تیم را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: طی این بازی‌ها نتایج مختلفی را شاهد بودیم.

تقوی اظهار داشت: امروز که به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که نتایج کسب شده با وجود چند پیروزی پر گل رضایت‌بخش نیست و فصل بعد باید کاستی‌ها را برطرف کنیم.

* خود را سایپایی می‌دانم

وی در ادامه به تمدید قراردادش با سایپا البرز اشاره و تاکید کرد: در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی را با توافق مدیریت باشگاه اتخاذ کرده و خوش‌بختانه دو طرف از تمدید قرارداد راضی هستند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز افزود: من خود را سایپایی می‌دانم و همه تلاشم را برای افزایش کیفی بازی‌های این تیم انجام خواهم داد.

تقوی ادامه داد: برای تحقق این مهم برنامه‌ای را تنظیم و به مدیریت باشگاه داده و خواسته‌هایی را مطرح کردم که امیدوارم با انجام آنها فصل آینده را با قدرت آغاز کنیم.

وی درباره جزییات طرح خود صحبت نکرد، اما اظهار داشت: در این طرح خواستار جذب بازیکنانی در پست‌های مختلف و برگزاری اردوی تدارکاتی و چند بازی دوستانه پیش از آغاز فصل آینده شدم.

تقوی در پایان اظهار امیدواری کرد که سایپا البرز در رقابت‌های آینده موفق بوده و در جمع 4 تیم بالای جدول قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول