اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ ‌برتری دارم

روانخواه: به احتمال فراوان فصل آینده در کرج نمی‌مانم

خبرگزاری فارس: هافبک سایپای البرز که سابقه بازی در تیم فوتبال استقلال تهران را دارد، اعلام کرد: به احتمال فراوان فصل آینده برای سایپا به میدان نخواهم رفت.

روانخواه: به احتمال فراوان فصل آینده در کرج نمی‌مانم

امیدرضا روانخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سال گذشته با وجود آنکه مصدومیتی داشتم بنا به دعوت سر مربی وقت سایپا به کرج آمده و با این تیم قرارداد بستم.

وی تصریح کرد: در طول دوران مصدومیت تلاش زیادی داشتم تا هر چه سریع‌تر به آمادگی لازم دست‌ یافته و بتوانم در کرج برای سایپا به میدان بروم.

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: پس از مدتی از بند مصدومیت رهایی یافته و توانستم با تمرینات مداوم به آمادگی مطلوبی دست‌یابم، اما متاسفانه فرصت چندانی برای بازی کردن برای سایپا به دست نیاوردم.

روانخواه در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه به چه علت در فصل 90 – 91 فرصت حضور چندانی در میدان نداشته است؟‌ گفت: پس از مصدومیت آمادگی لازم را بازیافته و می‌توانستم به میدان بروم، اما بنا بر تشخیص کادر فنی فرصت چندانی به من داده نشد.

اختلافی با کادر فنی سایپا نداشتم

وی تاکید کرد: برخی رسانه‌ها عدم آمادگی و حتی اختلاف نظر با کادر فنی را عامل بازی نکردن‌های من می‌دانند، اما من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در کار کادر فنی دخالتی نکرده و نخواهم کرد.

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا قرارداد خود را با این تیم کرجی تمدید خواهد کرد‌؟ گفت: من یک سال دیگر با سایپا قرارداد دارم و از نظر قانونی بازیکن این تیم محسوب می‌شوم.

روانخواه افزود: البته شرایط به صورتی است که به احتمال فراوان فصل بعد در این تیم نخواهم بود، به همین دلیل در حال مذاکره با مدیریت باشگاه هستم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مصدومیت من به طور کامل بر طرف شده و چند پیشنهاد نیز از تیم‌های لیگ‌ برتری دارم.

روانخواه در پایان اظهار داشت: رابطه من با کادر فنی و مدیریت باشگاه سایپا خوب و صمیمانه است و به طور قطع در پایان تصمیمی اتخاذ خواهیم کرد که منافع 2 طرف را برآورده خواهد کرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول