اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان و جوانان

کرمان قهرمان مسابقات کشتی پهلوانی استان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای کرمان گفت: در مسابقات تیمی کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای در دو رده سنی نوجوانان و جوانان تیم کرمان به مقام نخست دست یافت.

کرمان قهرمان مسابقات کشتی پهلوانی استان شد

جواد کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای رده سنی نوجوانان و جوانان قهرمانی استان با حضور شش تیم از شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، بافت، سیرجان، بردسیر و بم چهارم و پنجم اسفندماه در کرمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مسابقات تیمی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان تیم کرمان به مقام نخست دست یافت، افزود: در مسابقات هنرهای فردی نوجوانان چرخ تیز سید امیرحسین حاجی‌الحسینی، چرخ چمنی آرش کارآموزیان، کباده سعید خراسانی، سنگ حامد شجاعی و سه، دو و چهار میل بازی علی‌اصغر باقی به مقام‌های نخست دست یافتند.

کمالی بیان داشت: در رده سنی جوانان در رشته چرخ تیز محمدامین سلمان‌پور، چرخ چمنی محمدعلی حسین‌زاده، کباده محمد شجاعی و میل ‌بازی عبدالرضا شیخ‌بهایی به مقام‌های نخست دست یافتند.

وی تصریح کرد: همچنین در خانه کشتی کرمان مسابقات کشتی پهلوانی برگزار شد که در وزن 55 تا 62 کیلوگرم سید محمد ایران‌نژاد از رفسنجان، در وزن 62 تا 70 کیلوگرم رسول گوهری‌نژاد از بافت، در وزن 70 تا 80 کیلوگرم علیرضا اسفندیارپور از سیرجان و در وزن 80 تا 100 کیلوگرم کیانوش پورشهسواری از سیرجان مقام‌های نخست را کسب کردند.

کمالی خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان نیز در وزن 60 تا 70 کیلوگرم وحید مریمی‌نسب از رفسنجان، وزن 70 تا 80 کیلوگرم افشین باقری‌کیان از رفسنجان و در وزن 80 تا 90 کیلوگرم محمدرضا محمدی از بافت مقام نخست را از آن خود کردند.

وی گفت: نفرات برگزیده مسابقات در اواسط ماه جاری به مسابقات کشوری اهواز اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول