اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مهربان:

باید به دنبال ترویج اخلاق و روحیه پهلوانی در عرصه ورزش بود

خبرگزاری فارس: بخشدار مهربان گفت: باید به دنبال ترویج اخلاق و روحیه پهلوانی در عرصه ورزش بود.

باید به دنبال ترویج اخلاق و روحیه پهلوانی در عرصه ورزش بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، ابراهیم فریادخواه پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نعمت‌الله جلالی دوزدوزانی نایب قهرمان دهمین دوره مسابقات مردان آهنین و مرد اخلاق این دوره از مسابقات در سخنانی با تبریک کسب عنوان شایسته نایب قهرمانی مسابقات قوی‌ترین مردان ایران توسط وی، از اهالی، شورای اسلامی شهر و شهرداری دوزدوزان به خاطر برگزاری مراسم تجلیل شایسته از این قهرمان و پهلوان ارزنده کشورمان تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: هر چند که کسب عناوین ورزشی در مسابقات مختلف لازم است ولی مهم‌تر از آن باید به دنبال ترویج اخلاق و روحیه پهلوانی در عرصه ورزش بود.

بخشدار مهربان گفت: ورزشکارانی که روحیه پهلوانی داشته و در کنار کسب موفقیت‌های ورزشی برای مردم کشور و دیار خود نیز گام‌های مثبتی برداشته‌اند، بعد از گذشت سال‌ها نیز فراموش نشده و هنوز هم مردم با احترام و نیکی از آنها یاد می‌کنند که این مهم نشان از جایگاه توجه به اخلاق و مسائل معنوی در ورزش است.

فریادخواه تصریح کرد: داشتن اخلاق پهلوانی مهم‌تر از قهرمانی در ورزش است و داشتن روحیه اخلاق و پهلوانی مهم‌تر از کسب مدال و مقام‌های ورزشی برای ورزشکاران است.

بخشدار مهربان با اشاره به ارسال بیش از یک میلیون و 124 هزار پیامک به مسابقه قوی‌ترین مردان ایران در حمایت از نعمت‌الله جلالی برای کسب مقام اخلاق مسابقات قوی‌ترین مردان ایران گفت: شاید با تمرین و کوشش بتوان مقام قهرمانی کسب کرد ولی باید توجه داشت که کسب مقام برتر اخلاق نیازمند داشتن معرفت درونی است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول