اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

پهلوانی در ورزش مهمتر از قهرمانی است

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: پهلوانی در ورزش بسیار مهمتر از قهرمانی است و ورزشکاران باید به این امر توجه داشته باشند.

پهلوانی در ورزش مهمتر از قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی امروز در دیدار با حسین رضازاده، قهرمان وزنه‏برداری کشور و رئیس فدراسیون وزنه‏برداری، از افتخارآفرینی وی که نشأت گرفته از الطاف الهی و ائمه اطهار(س) است، تجلیل کرد.

وی در دیدار با رضازاده که با حضور معاون سیاسی امنیتی، دبیر فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان و . . . در دفتر استاندار برگزار شد، از اعتقادات اسلامی و شیوه رضازاده که متمسک به ائمه اطهار(س) است، تجلیل به عمل آورد.

استاندار سمنان در این دیدار ضمن موافقت خود برای همکاری در توسعه رشته ورزشی وزنه‏برداری در استان سمنان اظهار امیدواری کرد: تأسیس خانه وزنه‏برداری باعث رشد روزافزون این رشته ورزشی در این استان شود.

وی با اشاره به افتخارآفرینی‏های حسین رضازاده گفت: رضازاده پس از مرحوم تختی، از ورزشکاران تأثیرگذار و ارزشی ایران محسوب می‏شود.

رهی اظهار داشت: قهرمانی و مدال‏آوری مهم است، اما آنچه باعث محبوبیت شخصیت رضازاده شده، توکل او به ائمه(ع) خصوصا ًحضرت ابوالفضل العباس(ع) است.

رهی با بیان اینکه این ورزشکار با توکل و تاسی خود از ائمه (ع) یک الگوی اسلامی ایرانی ایجاد کرد، افزود: ورزشکاران دیگر نیز باید این راه و منش را داشته و از آن پیروی کنند.

استاندار سمنان، حسین رضازاده را معلم ورزشکاران قلمداد کرد و افتخارآفرینی‏های وی را به نام ائمه اطهار و بزرگان دین مبین اسلام(ع) ستود.

رئیس فدراسیون وزنه‏برداری نیز آمادگی خود را برای تجهیز و فراهم کردن امکانات برای توسعه این رشته ورزشی در استان سمنان اعلام کرد.

همت هادیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز خواستار ایجاد خانه وزنه‏برداری در این استان شد و گفت: زیرساخت‏های این رشته ورزشی در استان سمنان چندان مطلوب نیست و نیاز به توجه دارد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول